Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2007 14:43 - Без коментар!!
Автор: comfy Категория: Други   
Прочетен: 15910 Коментари: 46 Гласове:
1

Последна промяна: 27.05.2007 16:07


Посвещава се на vladipro

Специален поздрав за magrathea

!
!
!

... Не мога да си спомня вече колко пъти съм се поддавал на молбите на синовете си, когато бяха малки, и съм им купувал точно тези играчки, които са желали. Една огромна част от тях - вероятно повече от половината - бяха пистолети, автомати, танкове, оръдия и прочие оръжия, част от които още се въргалят не само из къщи, но и по мази и тавани... Да-а, оказа се, че веднъж като се въоръжиш е много трудно после да се разоръжиш - необходими са допълнителни и конкретни усилия!

... Тук въобще не искам да си спомням колко пари струва целият този арсенал (а и едва ли бих могъл точно да изчисля), но съм сигурен, че общата сума е доста прилично число - пари, с които могат да се купят... абе, немалко неща, при това далеч по-ценни и полезни по каквато и да е скала за измерване на ценностите и полезностите... Учудвам се на всичко това и същевременно не се учудвам - рядко имах време да се замисля за вида играчки, които купувах на синовете си - стараех се да им угодя, може би защото на мен почти не ми купуваха, когато бях малък, а и тогава играчките не бяха в този космически асортимент и с тази бляскава привлекателност.

... Искам, обаче, да ви разкажа за един експеримент, който тече вече втори месец, а е предвиден да бъде до края на годината.

 image

... Знаете ли, в обширната Русия съществува и град, чието наименование е ЛИПЕЦК. Къде се намира, колко е голям и т.н., оставям на вас да проучите и узнаете. :)

... Та, в гр. Липецк, доколкото разбрах от новините снощи, от около месец е обявена от градската библиотека "акция", която се състои в следното:

!!! Всички деца имат възможността до края на годината да донесат в библиотеката своите играчки, но само тези, които са някакво оръжие, и срещу всяка играчка ще получават безплатно книга, чиято тематика или дори заглавие, е по тяхно желание.

... Нямате представа какви купчини с пистолети, автомати и прочие "стрелялки" показаха, че вече са събрани от библиотеката!! И децата продължават да носят своите играчки-оръжия, а някои от тях се зачитат в получените книжки още там - веднага след получаването им... Гледката бе невероятна - "разоръжаване", а за всяка "бойна единица" - книжка за награда!!!

Честно ви казвам... онемях! Останах без думи от елегантността, простотата и гениалността на идеята!!

... Знам, че най-недоволни от цялата работа ще са производителите на въпросните "играчки", но... те са по-силни - сигурен съм, че ще опорочат по някакъв начин великолепната идея! :(

Аз няма да коментирам току-що разказаното, идеята! Мисля, че тя е ясна!!

Оставям коментарите за вас! ;)

image

Бъдете усмихнати и щастливи! :))






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qqtrajnaqq - """"""""
27.05.2007 14:56
Постинг за размисъл си ни приготвил comfy ,
и много точен и истински !
Аз остоавам -Без коментар!!!
Поздрав !
цитирай
2. esen - Страхотна идея!
27.05.2007 15:01
Знаеш какво и как да поднесеш!
Поздрави!:)
цитирай
3. comfy - Привет, qqtrajnaqq! :))
27.05.2007 15:39
Радвам се, че си тук и така оценяваш нещата - благодаря ти! ;)

Поздрави и добро настроение! ;)*
цитирай
4. comfy - Благодаря ти за оценката, Злат! :)
27.05.2007 15:40
... И на мен ми се стори страхотна идеята......

Поздрави и усмивки! ;)*
цитирай
5. comfy - Да, Инди -
27.05.2007 15:41
аз също много харесвам тази песничка (както и въобще песните на тази група) ;)

Поздрави, френд! ;)
цитирай
6. marinob - Без коментар ! Приятна седмица !
27.05.2007 15:58
Без коментар !
Приятна седмица !
цитирай
7. comfy - Благодаря, че се отби, приятелю!
27.05.2007 16:04
Приятна и успешна и на теб! :)
цитирай
8. jenajena - :(((
27.05.2007 16:06
Уж трябва да градим,а всъщност разрушаваме света…
цитирай
9. comfy - Не знам, jenajena...
27.05.2007 16:09
Разрушаваме едно, градим друго - резултантата каква е, това е въпросът, май...
Благодаря ти за включването!!

Поздрави и усмивки! :)*
цитирай
10. diati - С играчките и книгите възпитаваме децата си...
27.05.2007 17:21
Играчките са измислени от възрастните, за да не им пречат децата да играят своите игри.
Сериозно ще кажа, че това е чудесна идея...
цитирай
11. comfy - Да Диати,
27.05.2007 17:58
радвам се, че си тук и си съпричастна на идеята!!

... А пречи ли ни нещо да я осъществим и ние???

;)
цитирай
12. timmyd - И на мен много ми харесва идеята :)
27.05.2007 20:18
И ако се замислим по-дълбоко за символите в ситуацията....
но мнооооого се отнесох:)
Красива и интересна седмица от мен:)
цитирай
13. viovioi - ))
27.05.2007 20:38
Искате да отнемете на дечицата онова Бъгачиуууу...Е някакви мекотели ли трябва да бъдат? С какво да играят?Идеята за разъоръжаване в библиотеките е инфантилна.Добре си е устроен света.Трябва да има страсти,войни, всичко трябва да има.Ами ако всички вземат перото.....
цитирай
14. comfy - Привет Тими,
27.05.2007 20:40
радваш ме, че си "за" идеята - ами, дай идея как да осъществим горното тук, при нас, а?

Поздрави и до скоро! :)

Приятна и успешна седмица! ;)
цитирай
15. comfy - Здравей Вили,
27.05.2007 20:43
уважавам мнението ти, но аз не съм съвсем съгласен с него... :))

Обаче, заповядай по-често тук - интересно ще ми е! ;)

Поздрави и успешна нова седмица! ;)*
цитирай
16. magrathea - :))))
28.05.2007 00:21
Лошото на инициативата е, че е само за деца. :р Аз с удоволствие бих заложила всичките ми дамски "играчки" в замяна на една добра книга. :)
Мерси за поздрава! Не го очаквах, но все по-често се убеждавам, че нечаканите работи са най-хубави!
Поздрави и за теб!:))))
цитирай
17. comfy - Радвам се, че си тук, magrathea! :))
28.05.2007 09:57
Да, ако важеше и за големи "инициативата" - щеше да е много добре, макар че по-малко щяха да са тези, които ще се възползват от възможността, как смяташ ти?

Поздрави и успешна седмица! :)*
цитирай
18. doctorhouse - :)))
28.05.2007 10:26
Идеята е много хубава..............не сьм сигурен ако се направи и в Бьлгария подобна кампания как ще се посрещне.............по скоро се сьмнявам ,че ще бьде отхвьрлена като поредната конспирация:))) .............все пак мисля , че трябва да мине още определен период от време за да се отьрсим от мнителността си..........
Поздрави и успешна седмица Comfy:)
цитирай
19. comfy - Привет, Марто!! :)
28.05.2007 10:30
Радвам се, че така посрещаш идеята!!!

... И може би си прав, че за България е рано, но... кой знае - може би всичко е въпрос на поднасяне на идеята, знам ли?

... Поздрави и успешна седмица, френд! :)))
цитирай
20. wildroses - Чудесно!
28.05.2007 13:01
Колко покупки, които стоят така захвърлени могат да се компенсират с нещо полезно и ценно! ;)))


Ами, да направим предложение за такава или подобна акция?!
;))
цитирай
21. comfy - Да Диди,
28.05.2007 14:05
струва ми се, че това е добра идея!...

В момента не съм в БГ, но ще се върна след седмица, а дотогава нека помислим как да осъществим подобна идея!

Нека всеки, който е съпричастен, да помисли!

Предложения приемам на comfy@abv.bg

Поздрави Диди!!!! :)***
цитирай
22. wildroses - Ok, Comfy
28.05.2007 15:48
Ще помисля и ще ти пратя имейл.
Поздрави сърдечни! ;)))*
цитирай
23. inthelight - Интересно, наистина! :)
28.05.2007 16:29
И аз подкрепям една такава идея :)
У нас такива идеи трудно се осъществяват като че ли. Но би било добре и у нас да се извършват такива добронамерени и полезни за обществото акции.
Приятен ден! :)))
цитирай
24. comfy - Благодаря за съпричастността, Диди! :)
28.05.2007 18:33
Ще очаквам имейл!

Прегръдки! ;)**
цитирай
25. comfy - Благодаря ти за отзива и включването, Ваня! :))
28.05.2007 18:36
... Знам ли, но си струва да се опита някъде и в БГ.
Когато показваха тази новина, децата сами се бяха наредили на опашка и чакаха с нетърпение да си предадат оръжията и да получат книжки....

Поздрави и успешна нова седмица! ;)*
цитирай
26. magrathea - Вярно е,
28.05.2007 18:56
че българина е доста мнителен по природа....но няма как да разберем дали ще има успех докато не пробваме, нали?! :)
цитирай
27. comfy - Така е magrathea,
28.05.2007 22:54
докато не пробваме....

... Това ми напомня за една от репликите на главния герой от филма "Полет над кукувиче гнездо" на Милош Форман...

Поздрави и прегръдки! ;)*
цитирай
28. roksolana - :)))
29.05.2007 10:59
И аз онемях от новината. Мисля си, че в България подобна акция би трябвало да има успех. Като се има предвид доколко е и досега милитаризирано мисленето на руснаците (и съответно игрите на децата им)...не повече от нашето. Пък и българинът е по-практичен и би трябвало да оцени възможността да получи нещо ново срещу нещо старо и вече ненужно :)
Успех! :)
цитирай
29. mmmmmmmmm - Както винаги
29.05.2007 11:41
интересно!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
30. milionche - Дай Боже, повече
29.05.2007 11:53
такива идеи....Поздрави,
цитирай
31. nadagr - Невероятна идея!
29.05.2007 12:30
Спомням си един случай с едно мое близко дете,момченце,което както играеше с едно клонче като с пистолет,дойде при мен и каза - виж,виж,това клонче прилича на балерина.Беше възхитително!Този експеримент ми напомня моето преживяване.Успех,ако решите да го приложите и в България!
цитирай
32. magrathea - :)))
29.05.2007 15:58
Мислех си, че ще е хубаво ако вещите, от които се откажем отидат за нуждаещи се хора - дечица, възрастни хора....
С това инициативата би придобила по пълноценен образ....
цитирай
33. comfy - Привет, Ваня! :))
29.05.2007 19:11
Надявам се да си права за "практичността" на българина!! Радвам се, че си съпричастна!!!

Поздрави и прегръдки! ;)*
цитирай
34. comfy - Радвам се, че ти е интересно, М! :)))
29.05.2007 19:12
Поздрави и усмивки от мен! :)*
цитирай
35. comfy - Идеи има много, но
29.05.2007 19:14
до осъществяването им, до реализирането им винаги минава време на положени усилия, милионче... :)))

Поздрави! ;)*
цитирай
36. comfy - Да nadagr,
29.05.2007 19:16
определено си мисля, че децата не споделят инфантилизма в мисленето и съмненията на възрастните - ние често забравяме това!

Ако някой реши да го приложи този експеримент в БГ, то това трябва да сме ние... така мисля...

Поздрави и усмивки! ;)*
цитирай
37. comfy - magrathea,
29.05.2007 19:17
тук ти показваш един по-широк и по-всеобхватен "прочит" на идеята - това ме радва!!! ;)))

Поздрави! ;)*
цитирай
38. nadagr - Приемам
29.05.2007 19:50
Необходима е връзка с библиотеки.Мисля,че от там ще поемат идеята.
Поздрави!
цитирай
39. comfy - Много се радвам, Надя!
29.05.2007 19:55
Щом се върна в БГ, ще се включа в инициативата и съвместно с теб и останалите заинтересовани ще измислим как да осъществим идеята поне някъде в БГ, ОК? ;)*
цитирай
40. comfy - Пожалуйста, Кэт! ;)
29.05.2007 22:47
Их творчество мне очень нравится!! :))*

цитирай
41. magrathea - :))))
29.05.2007 22:48
:)))))))
цитирай
42. comfy - ;))
29.05.2007 22:54
Усмивки и от мене, П.! ;)*
цитирай
43. priqtel12 - Ще кажа и аз като повечето тук, че идеята е чудесна...
24.07.2009 13:15
Макар, че съм малко предубедена, дали у нас би имало толкова желаещи да се включат, защото децата вече малко четат, което е жалко и тъжно.....Е, стана ли нещо ? Стигнахте ли до нейното осъществяване???Усмивки и поздрави дори само за желанието...
цитирай
44. comfy - За съжаление, Иве,
24.07.2009 18:55
все още не е осъществена идеята, макар и сега да смятам, че си струва да се направи - дори и да е малко видоизменена за условията на БГ...

Поздрави! :) *
цитирай
45. ivankalilova - , , Честно ви казвам. . . онемях! О...
18.07.2011 08:46
,,Честно ви казвам... онемях! Останах без думи от елегантността, простотата и гениалността на идеята!!

... Знам, че най-недоволни от цялата работа ще са производителите на въпросните "играчки", но... те са по-силни - сигурен съм, че ще опорочат по някакъв начин великолепната идея! :(

Аз няма да коментирам току-що разказаното, идеята! Мисля, че тя е ясна!!''
Прекрасна идея.........ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА СПОДЕЛЕНОТО !
ПОЛЗОТВОРНА СЕДМИЦА, ПРИЯТЕЛЮ!:)))
цитирай
46. comfy - Ваня,
18.07.2011 19:44
много ти благодаря, уважаема, че ме четеш така усърдно... аз съм в момента с дефицит във времето, но ще наваксам... :)

Благодаря за пожеланието!!!!!!!!!!!!

Хубава седмица и на теб! :) ***

к.к.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3332047
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61742
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930