Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 00:40 - Тревистозелено...
Автор: comfy Категория: Други   
Прочетен: 17511 Коментари: 42 Гласове:
0



Посвещава се на trevistozelena! ;)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Усмивки - тревистозелени! ;)






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Е, умееш го!!!
17.09.2007 00:44
Прекрасни снимки! Перфектно съчетание на снимки и текст към тях! Истински релакс, наслада и спокойствие! Благодаря ти!:)
цитирай
2. norass - ...
17.09.2007 01:07
Прекрасни са... балсам за уморени очи...
цитирай
3. melodya - Един много зеленосочноуспокояващ пост!:)
17.09.2007 01:09
А цветенцето усмивката ли е?:))

п.п.Обичам Фредии!!:))Ама ти знаеш!:)
цитирай
4. innersmile - наистина мн хубаво. . ботаничес...
17.09.2007 01:27
наистина мн хубаво..ботаническата в Балчик...:)
прекрасна седмица ти желая :)
цитирай
5. sensation - Посвещавам на автора - Кирил с пожелание Вяра, Надежда и Любов да са винги с теб Кирил!!!
17.09.2007 06:34
Ти винаги намираш точната струна от музикалния инструмент на нашите души и сърца! Поздрав и за всички, които вярват в тези човешки ценности!
---------------------------------------------------------

Любовта без която не можем
"Тангра"

Да си вземем сбогом със онази любов
без която никак не можем.
Не е лесно‚ не е лесно
у дома да се връщаш‚
да се връщаш бездомен.

Спи булевардът след дългия ден‚
спят уморени тротоарите пусти‚
под ръка аз вървя с подранилата зима
и събирам своите чувства.

И все по–далече‚ и все по–назад
стъпки остават‚ остават зад мене‚
и от просяк по–беден‚ и от крал по–богат
аз вървя и раздавам надежда.

Да си вземем сбогом със онази любов
без която никак не можем.
Не е лесно‚ не е лесно
у дома да се връщаш‚
да се връщаш бездомен.

И все по–далече‚ и все по–назад
стъпки остават‚ остават зад мене‚
и от просяк по–беден‚ и от крал по–богат
аз вървя и раздавам надежда.

И събирам‚ раздавам‚ дори не броя
своите срещи в града милионен.
Аз вървя за да търся теб – любовта‚
любовта без която не можем.
цитирай
6. viovioi - Да, прекрасни снимки!
17.09.2007 11:17
И честит празник на всички софиянци!
цитирай
7. temenuga - Зеленото е символ на природната прелест, спокойствието и натуралистичния светоглед
17.09.2007 16:43
Умело си уловил зелените мигновения, обещаващи сливане с едно нирванно безвремие...:)
цитирай
8. forevercarrieon - свободата
17.09.2007 18:38
канабис ли е, или само ми прилича?

:))
цитирай
9. comfy - Злат,
17.09.2007 18:59
благодаря ти! ... ;)*
цитирай
10. comfy - Лора,
17.09.2007 19:00
пази очите си - те са много ценнннннниии!!!

:)*
цитирай
11. comfy - Ася,
17.09.2007 19:01
да! Само с малка поправка - цветенцето е Усмивката! ;)))*
цитирай
12. comfy - Да, Веси,
17.09.2007 19:02
ботаническата в Балчик... но и други интересни места са отразени - но не си личат - не е това целта... ;)*
цитирай
13. comfy - Иле,
17.09.2007 19:05
ОГРОМНО благодаря за красивия поздрав!!!!!

Обещавам ти, че, като се съберем, ще ти изпеем с Митко с китарите тази песен на "Втората" Тангра. :))

Специални поздрави и от мен!*
цитирай
14. comfy - Теменуга,
17.09.2007 19:07
съгласявайки се с написаното от теб по повод "зеленото", все ми се иска да те питам дали пък не даваш частни уроци по реторика - ще се запиша веднага!! ;)

Благодаря ти, дружке! ;)))***
цитирай
15. comfy - Вили,
17.09.2007 19:08
благодаря ти за позитивната оценка, приятелко!!

Весел празник и на теб! ;)*
цитирай
16. comfy - forevercarrieon,
17.09.2007 19:11
знаех си аз, че ще се появи и специалист по "тревите"...

Точно в десятката си - познай, обаче, каква е връзката на канабиса със свободата, м-м!? ;))

Радвам се, че си тук!! ;)**
цитирай
17. marty - Невероятно
17.09.2007 20:43
Пак изненада.
И пак невероятен поглед към-
.........
Свободата....
От канабис не разбирам,
но от Свобода - малко, малко.....
Така се чувствам сега.
цитирай
18. comfy - Привет,
17.09.2007 20:57
Марти! Честит ти празник! :)))

... Ами...нека почакаме малко, да видим дали forevercarrieon има някакви предположения, които може да сподели, а после ще кажа какво аз съм имал предвид (при това, не бях сигурен, че някой ще познае канабиса! - нищо, че написах вече "знаех си аз" - съвсем даже не бях сигурен!)... ;)))

Приятна вечер, Марти! ;))**
цитирай
19. forevercarrieon - Комфи :)
17.09.2007 22:20
Ако ми кажеш за кестена и желанието аз ще помисля за канабиса и свободата. Не вярвам да е толкова просто, колкото изглежда...

:)))))
цитирай
20. temenuga - Никакви частни уроци не давам:) Особено по реторика:)
18.09.2007 00:28
Преди време давах уроци по пиано:) Виж,там може да те сместя в графика си:) Но за реториката определено трябва да потърсиш някой доста по-вещ от мен:)
Благодаря ти за тънко поднесения комплимент относно непретенциозния ми изказ, иначе ;)
цитирай
21. comfy - FC (forevercarrieon),
18.09.2007 01:53
искаш май да се измъкнеш "по еврейски" - на въпроса отговаряш с въпрос... Така-а-а-а...
... Ами, доколкото съм чувал, ако видиш кестен за първи път (и особено, ако цъфти), то трябва да си намислиш желание и то ще се сбъдне. Според друга версия, влюбените, ако искат техните желания да се сбъднат, трябва да отидат под някой кестен (кестеново дърво) и там да си намислят желанията, за да им се сбъднат... и т.н. Накратко, ако перефразирам спомените си (т.е., разказите, разказани ми, между другото, в Русия - те са майстори на такива поверия) за вълшебната роля на кестеновото дърво, то трябва да се каже, че при определени условия кестенът изпълнява намислените желания... :)))))))))))

Те това знам по въпроса... Твой ред е! ;))))*

... А за канабисът и свободата е ... по-просто, отколкото изглежда! ;))))
цитирай
22. comfy - Теменуга,
18.09.2007 01:59
отлично - вече знам какво искам да се науча да правя: да свиря на пиано!! ;))

... Истината е, че винаги съм имал желание да се науча да свиря на пиано - но, поне засега, не са се подреждали нещата и времето така, че да мога и с това да се захвана... Все пак, ако ще взимам уроци при теб, искам да те успокоя, че няма да започнем съвсем от нула :)))))

Усмивки и прегръдки! :)*
цитирай
23. trevistozelena - МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ!
18.09.2007 11:11
така приятно ме изненада, че не мога да си събера мислите, за да напиша благодарност, каквато наистина заслужаваш:) страшно ме трогна:) и постингът е много много красив! а най-много ме изненада с клипчето, защото обожавам Фреди.
мисля, че си невероятно добър човек, който щедро раздава положителни емоции и умее да радва хората. следователно- трябва да си много много щастлив:)
целувки и прегръдки!!!! и усмивки, естествено:)
цитирай
24. temenuga - comfy,
18.09.2007 11:56
Аз отдавна съм преустановила преподавателската си дейност:)
Но, ако толкова настояваш да учиш пиано, още повече - щом не си съвсем начинаещ, мога и да се позамисля:)))
Усмивки и за теб! Но не зелени;)
цитирай
25. mmmmmmmmm - Тук ще си почивам!:))
18.09.2007 12:18
Мога с часове да се рея из природни картини забравила за времето :))
Благодаря за удоволствието!:))
цитирай
26. candysays - Ех, искам и аз да се присъединя...
18.09.2007 17:36
към изучаващите свирене на пиано при нашата приятелка Теменуга! :)))* Може направо да сформираме клас с теб, comfy ;)* Но проблемът е че май всички ние (тримата) живеем в различни градове, а и че аз ще трябва да започна от нулата, тъй като никога досега не съм свирила на пиано... Но и мен като теб това ме влече и бих се научила- поне малко- с радост!

Поздрави и прегръдки и от мен! :**
цитирай
27. zeifod - Аххх
18.09.2007 22:42
снимките са....просто .. просто , загубих си думичките :)
цитирай
28. zvezdichka - Много са готини Кирил снимките :)
19.09.2007 00:02
Но първата сякаш омагьосва, приласкава, поканва да се гмурнеш в красивото зелено море. Напомня ми дори копнеж за сливане... А е и такъв искрящ цвят, който се откроява. А аз обичам цветовете :).
Поздрави!
цитирай
29. forevercarrieon - Хм Комфи:)
19.09.2007 00:26
Нейчър'с уей ъф стеин' хай.
Какво друго да кажа...
:)

И грам не вярвам на такива неща за намисляне на желания. Звучи много романтично, но не и достоверно. Иначе е хубаво. Но вярвам, че желанията си ги сбъдваме ние.

Поздрави:))

http://youtube.com/watch?v=hZPfuSRNJHs
и
http://youtube.com/watch?v=pK_il-_zH4Y

...

:)))

цитирай
30. comfy - Тревичке,
19.09.2007 13:11
радвам се, естествено, че ти е допаднал постинга - той си е твой! :)))

Усмивки и прегръдки! ;)***
цитирай
31. comfy - Теменуга,
19.09.2007 13:12
много ще ме зарадваш, ако се "позамислиш" и решиш, че си струва да опиташ с ученик по пиано като мен!! ;)))*
цитирай
32. comfy - Мариянке,
19.09.2007 13:13
радвам се, че си тук - как мина морето?? ;)))

... Идвай ми "на гости" когато пожелаеш - ще ми е приятно, ти знаеш! ;)**
цитирай
33. comfy - Кенди,
19.09.2007 13:15
примолИ се на Теменуга още веднъж - вдруг она решит, что сформирует класс!! ;))))***
цитирай
34. comfy - zeifod,
19.09.2007 13:16
ехххх, що си загуби думичките - тъкмо ме заинтригува!? ;))))
цитирай
35. comfy - Звездичке,
19.09.2007 13:19
съгласен съм с теб - първата снимка е призвана да покаже Чистата Същност... Останалите са вече нейни трансформации... ;))))*
цитирай
36. comfy - FC,
19.09.2007 13:29
хитрушо... ;))))

Нека ти кажа, че както на 5'ница, така и на Уматурман си подбрала хубави песни - което е един прекрасен сюрприз!!! Благодаря ти!!! ***

Що се отнася до вярването или не в дадено нещо... все се сещам за Нилс Бор (онзи датски физик - също като Айнщайн евреин и също Нобелов лауреат), който на портата на селската си къща поставил една подкова... Естествено, при него идвали най-известните физици в Европа, пък и в света, та веднъж го попитали:
- Господин Бор, защо сте поставили подкова над вратата си??
- Ами... хората разказват, че носи щастие...
- Нима Вие, световно известен учен, вярвате на тези приказки?!!
- Разбира се, че не... Но, знаете ли, разказват, че подковата носи щастие дори на тези, които не вярват...

;)))

Поздрави, момиче! ;)))*
цитирай
37. comfy - Нека бъде FCOn :))))
19.09.2007 18:22
FCO = Foreign and Commonwealth Office :)))))))))))))

... Всеки хитрува... ;)

Поздрави специални - мисля, че с теб се разбрахме (поне в някаква степен)! ;)))***
цитирай
38. temenuga - За уроците по пиано - включване на една бивша учителка:)
20.09.2007 11:34
Много сте ми симпатични и двамата с candysays, но май-май вече съвсем нямам желание да преподавам. Дори дъщеря ми, като учеше пиано /защото се отказа - от мързел:)/, ходеше при друга учителка, то е всеизвестно, че при майките не може - твърде емоционално скачени са двете страни:)
Но за вокална група - става - записвайте се, Дидка ще покани Стефчо Лалчев за странично наблюдаващ експерт:)
цитирай
39. rossizoran - Невероятна красота!!!!!Оставам ...
20.09.2007 16:33
Невероятна красота!!!!!Оставам без дъх!!!!!Благодаря ти!
цитирай
40. comfy - О, да -
20.09.2007 20:07
става и вокална група - и в такава съм пял, а и в един дует съм участвал (имаме там два диска с наши опити да пеем и свирим...) :)))

Короче, найдем как - если очень хочеться, то что-нибудь получится!! ;)))*
цитирай
41. comfy - FCOn,
20.09.2007 20:08
настроението ми е винаги ON, когато ми пишеш коментари! ;)))**
цитирай
42. comfy - Благодаря ти, rossizoran! :)))
20.09.2007 20:10
... Имам и много други интересни постинги в този стил! ;))))

Приятна вечер! ;)*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3332534
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61743
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930