Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 22:30 - Да поиграем на асоциации!! ;)))
Автор: comfy Категория: Забавление   
Прочетен: 48487 Коментари: 118 Гласове:
1



Посвещава се на bluebird

image

синьо - очи

златисто - коси

бяло - лице

червено - устни

шоколадено - гърди

кестеняво - венерино ...

всичко заедно - ти!


хайде, отначало!

синьо - очи...

:)

image

Приятна вечер и свежа утрин! :)






Гласувай:
1



1. esen - Вълнуваща игра!
01.05.2007 22:41
синьо - небе
златисто - слънце

бяло - птица

червено - цвете

шоколадено - земя

кестеняво - бряг ...

всичко заедно - очакване!

И така безкрай...........
Поздрави!:)

цитирай
2. comfy - Благодаря, Златна!
01.05.2007 22:45
Ти поведе "хорото", да се надяваме, че ще е дълго! ;))))

Поздрави и приятна вечер, Злат! ;)*
цитирай
3. fiona - :))
01.05.2007 22:48
Много хубави асоциации. Тя - пъстър букет от цветове :)
Спокойна нощ! :)*
цитирай
4. comfy - Фионке, много приятен прочит
01.05.2007 22:53
... - благодаря ти! ;)

Спокойна и приятна нощ! ***
цитирай
5. gioia - :) я, да видим...
01.05.2007 23:06
синьо - свежест
златисто - светлина
бяло - нежност
червено - любов
шоколадено - аромат
кестеняво - топлина...
всичко заедно - пак ти!
Сладки сънища, Комфи :)))
цитирай
6. comfy - Красиви асоциации, gioia! :)))
01.05.2007 23:19
Много се радвам, че се включи в играта! ;)))

Поздрави и пъстри сънища, приятелко! ;))*
цитирай
7. reallytrue - ДК:..
01.05.2007 23:45
зеленко няма.. ;/
осезателна липса
цитирай
8. melsun - Може ли и аз да се включа?
02.05.2007 01:21
синьо -вода
златисто -залез
бяло - чистота
червено -роза
шоколадено -сладост
кестеняво -коса
всичко заедно- красота!
И пак...един безкраен кръговрат!
Поздрави и от мен!
цитирай
9. rad - :))))
02.05.2007 08:15
синьо - душа

златисто - изгрев

бяло - начало

червено - истина

шоколадено - желание

кестеняво - нежност...

всичко заедно - молекула от мен :))))

Здравей, Докторе!
цитирай
10. comfy - Добро утро, ДК! :)))
02.05.2007 08:31
Добави зеленкото ти! :)))))

Иначе и аз си го харесвам зеленкото, но в случая то не присъстваше... ;))))))

Лек ден! :)*
цитирай
11. comfy - Благодаря, Кет! :)
02.05.2007 08:32
Разбира се, ще ги поливам, но както знаеш само в понеделник, вторник, четвъртък и петък! :)))))))))))

Поздрави! ;)*
цитирай
12. comfy - Привет, Мелсън! :))
02.05.2007 08:34
Хубави асоциации - "жизнеутвърждаващи"! :)))

Радвам се, че се включи! :)

Лек и спокоен ден! ;)*
цитирай
13. comfy - Привет, Радост!!! :))))
02.05.2007 08:35
Щастлив съм, че си тук! :)))

Твоите асоциации са направо за теста на Люшер! ;)

Поздрави, целувки и лек ден! ;)*
цитирай
14. sunyto - добро утро!:)
02.05.2007 09:12
синьо-море
златисто-пясък
бяло-мечта
червено-страст
шоколадено-наслада
кестеняво-старата фрегата...
всичко заедно-Бургас....
Поздрави от нас-в Бургас:))
цитирай
15. nese - Включвам се с удоволствие!
02.05.2007 09:22
синьо - море

златисто - пясък

бяло - чайка

червено - флаг

шоколадено - момче

кестеняво - очи ...

всичко заедно - щастие!


нека се повтаря...!

синьо - безкрайност...

цитирай
16. marty - моите асоциации
02.05.2007 09:56
Синьо - Очакване.
Златисто - Възможности.
Бяло - Решение.
Червено - Емоция.
Шоколадово - Удоволствие.
Кестеняво - Есенно.
Всичко заедно - Думите.
Приятен и успешен ден ти желая.
С.
цитирай
17. wildroses - Асоциациите...
02.05.2007 10:52
синьо- море
златисто- слънце
бяло- сняг
червено- сърце
шоколадено- вкус
кестеняво- коса

всичко заедно- дъга (?!) :)

Прятни са асоциациите, с думи..и като картинки!
Весела сряда, с хубави неща да я свързваш после ;)
цитирай
18. danistar - синьо - небе и море златисто - ...
02.05.2007 11:05
синьо - небе и море

златисто - слънце

бяло - душа

червено - колело

шоколадено - вкусно

кестеняво - коси

всичко заедно - смях :)

цитирай
19. deninosht - !:)))
02.05.2007 11:20
то се е видяло-
хайде, отначало!

цитирай
20. fiona - Аа, каква била играта :)
02.05.2007 11:27
синьо - небе
златисто - жито
бяло - облаче
червено - мак
шоколадено - кожа
кестеняво - коси
зелено - поля...
или - Тя
Усмивка - слънце,
в косите - ръж,
в сърцето - ритъм бърз.

Слънчев ден и радости от мен! :)
цитирай
21. queenestir - Интересно, Комфи!
02.05.2007 12:50
синьо - небеса

златисто - светлина

бяло - чистота

червено - красота

шоколадено - мъдростта

кестеняво - зрялостта

всичко заедно - Любовта!

Пожелавам я на теб и на всичките ти читатели!
Усмихнат ден!:))
цитирай
22. candysays - Хайде да се включа и аз! ;))*
02.05.2007 12:59
синьо - тъга... и мъдрост

златисто - залез... слънце...

бяло - невинност... сняг...кокиче...

червено - агресия... или сексуалност

шоколадено - сладко ;)

кестеняво - земя...

всичко заедно -Вселената...

:)))) Дано ти харесат и моите, Кирчо! ;)))* :-*
цитирай
23. monologa - Радост
02.05.2007 16:13
свежо - росна трева
сияйно - изгрев в планината
уханно - пролетен килим от минзухари
дъхаво - аромат на пресно окосено

цветно - млад живот

Малко различно, но истинско!
цитирай
24. viki11 - Синьо - небе, златисто - лъч, бяло - ...
02.05.2007 17:32
Синьо - небе,
златисто - лъч,
бяло - жена,
червено - влюбени макове,
шоколадено - дървета,
кестеняво - пътека,
и всичко това - картината на стената.
цитирай
25. wonder - Браво за хромоусмихнатостите, comfy
02.05.2007 18:09
синьо - море и необятност

златисто - светлина и усмивка

бяло - чистота и невинност

червено - огън и сърце

шоколадено - очи и вкусно

кестеняво - земя и коси

всичко заедно - Любов и Космос
цитирай
26. comfy - Съни и аз съм роден в Бургас!!! :))
02.05.2007 21:10
Благодаря за този бургаски букет от асоциации!! :))

Целувки! ;)*
цитирай
27. comfy - Привет, Несе! :))
02.05.2007 21:11
Благодаря за красивите асоциации, ама не се издавай, че си любителка на шоколадените момчета, де! ;)))

Прегръдки! ;)**
цитирай
28. comfy - Марти,
02.05.2007 21:13
ти... ме изненада...

Асоциациите ти не са образно-конкретни, а съвсем абстрактни - понятийни...

С удоволствие бих поговорил с теб на каквато и да е тема - сигурен съм, че ще ми е интересно!!! **
цитирай
29. comfy - Привет, Диди! :))
02.05.2007 21:15
Благодаря ти за включването и пожеланията!! :)

... Много ми хареса неочаквания финал на асоциациите ти! :)))))))

Поздрави и целувки! :)**
цитирай
30. comfy - Дани, ти си чиста и бяла, красива душа!! :)
02.05.2007 21:17
Твоите асоциации ме умилиха и зарадваха - толкова светлина и чистота!!!!

Радвам се за теб! :)*
цитирай
31. comfy - Точно така, Ден!!!
02.05.2007 21:18
Всичко отначало... приказка без край! :)))

;)*
цитирай
32. comfy - Фионке, благодаря за асоциациите!!
02.05.2007 21:20
Веднага се усеща някакъв пикантен и изтънчен вкус в тях.......................................

Поздрави и прегръдки! ;)*
цитирай
33. comfy - Кралицо, възхищавам се на
02.05.2007 21:21
написаните асоциации - такава завършеност и... пристигане при Любовта!!! Това не може да се отмине току-така!!! :))
Радвам ти се! :))))))

Целувки! ;)*
цитирай
34. comfy - Кенди, харесват ми, но те
02.05.2007 21:24
веднага те издават, че си с почти детска емоционалност - е, ако си написала нещата искрено...

... Просто са много полярни... като ч/б-възприемане на света, като неопределил се още човек...

Е-ех, животът е пред теб - това показват твоите асоциации!!! :))))))

Радвай се - аз се радвам за теб също! :)***
цитирай
35. comfy - Кет, твоите асоциации ме замислиха...
02.05.2007 21:32
Много ми звучат категорично или... не знам...

Обаче финалът, с този "биотоп", направо ме учуди - ако е била такава целта ти - постигната е!!! :)))

... Всъщност, когато писах моите асоциации, те се ограничаваха до един човек, предполагаемо - любим или харесван човек... по-точно - жена! Вероятно, ако на мен ми предложеха сега да пиша асоциациите си по цветовете на дъгата, без "ограничението" за харесвания човек, даже не знам какво бих написал...;)

Поздрави! ;)*
цитирай
36. comfy - Ив, твоята независимост, демонстрирана
02.05.2007 21:35
чрез промяната на "правилата на играта" ми импонира много!! :)))

Спешъл поздрави и ... спешъл от всичко! ;)*
цитирай
37. comfy - Вики, толкова красиви асоциации, а
02.05.2007 21:38
накрая се оказва, че са картината на стената:)))))))))

Е-ех, ти......

Поздрави! ;)*
цитирай
38. comfy - Уондър,
02.05.2007 21:41
чудесни асоциации...
Карат ме да ги почувствам - така са написани и подредени...

Любов и Космос!!!

... Очевидно това е седмото небе, макар че то не е последно! ;)**

Благодаря ти за споделеното!! *
цитирай
39. katju6a - самовлюбено (-:
02.05.2007 21:48
синьо - новата ми туника

златисто - не ми харесва

бяло - листа пред мен

червено - аз

шоколадено - фитнес

кестеняво - "... че на руски започва денят и цъфтят в суматохата кестени..."

всичко заедно - пак аз
цитирай
40. comfy - Катюшка, много ме зарадва включването ти!!!!! :)))
02.05.2007 22:13
Ты меня не подвела - оригинальная, как всегда!!!

Очаровательные ассоциации, Катюшка!! :)))

Спасибо, что ты здесь! ;))))))**
цитирай
41. comfy - Приятелко DVD,
02.05.2007 22:15
забрави ме ти! :)

... Много се радвам, че си тук - много! :)*

Както винаги - оригинална по своему!!! :))

Знаеш, че много ценя това....:)))

Поздрави и весел месец май! ;)**
цитирай
42. pin4e - !!!
02.05.2007 22:18
синьо - сини са завесите.
нощем- златен светофарът.
Бяла. Ледена принцеса
а с червени устни парещи...
шоколади са очите й...
(разтопяват ме...и лепна)
кестеняви са сълзите ми
миг преди навън да светне.
.....

харесва ми играта!
предизвикателство е*

цитирай
43. comfy - Поли, приятелко, зарадва ме, че си тук!!! :))*
02.05.2007 22:32
Мога да кажа само три думи:

Талант си ти!

Целувки и прегръдки, Поли! ;)*
цитирай
44. comfy - DVD,
02.05.2007 22:34
надявам се да си спомниш за себе си, както и за... всичко останало;)))

Радваш ме!!!!!**
цитирай
45. dussy - Красива игра
02.05.2007 22:46
синьо-като небето

златисто-като златното ми настроение

бяло-като хубавото бяло вино

червено-като хубава червена рокля

шоколадово-като безброй вкусни неща от шоколад

кестеняво-като моята коса

всичко заедно-една вълшебна романтична нощ
=)

цитирай
46. nese - Шоколадените момчета са част от красивия плаж в тези асоциации...
02.05.2007 22:48
синьо - море

златисто - пясък

бяло - чайка

червено - флаг

шоколадено - момче

кестеняво - очи ...

всичко заедно - щастие!


нека се повтаря...!

синьо - безкрайност...
.....................................
и пак:

синьо - лято

златисто - есен

бяло - зима

зелено - пролет

шоколадено - Рождество

многоцветно - Великден

всичко заедно - има ни!

повтаря се...

до безкрайност...

А СЕГА?;-)
цитирай
47. comfy - Чудесно, Деси!!! :))
02.05.2007 23:03
Особено много ми хареса обобщението на финала:

"всичко заедно-една вълшебна романтична нощ
=)"

Ох, не ми напомняй - много обичам такива нощи! ;))****
цитирай
48. comfy - Несе, а сега е по-тривиално от преди! :))
02.05.2007 23:08
Освен това, личи си, че не асоциации си писала, а "намислени" неща... Не, че другите са писали само асоциации, но за повечето е видно, че е така... :)))

Целувки, приятелко! ;)*
цитирай
49. candysays - Комфи!!!!..........Почти се разстроих от анализа ти...
03.05.2007 10:43
на моите асоциации...:(( (е, преувеличавам де, и се шегувам... малко ;)*
Издават "детска емоционалност"?!... (дали не е защото съм се вдетинила напоследък?!? ;) не, сериозна, малко съм, така е като се отпусна...:) А това лошо ли е? Един зрял и голям човек да е с детска емоционалност? Дали значи, че е по-невинен? (към себе си, другите и света) Или че е по-егоистично настроен?... Или ... знам ли и аз какво значи... Или има неизживяно детство (в моя случай е така впрочем, не бях щастливо безгрижно дете, и напоследък си наваксвам тъкмо това! ;)

После- полярност... Да, аз съм човек на крайностите, много противоречив, и с много вътрешни разногласия... Но мисля, че такъв е всеки истински човек. Ние сме създадени полярни и противоречиви. Убедена съм в това. По някаква причина :) Навярно за да се развиваме. Аз за себе си съм решила да не премахвам тази полярност и противоречивост, а да ги надраствам.... надскачам и надмогвам... продължавайки да ги нося в себе си :)
Черно/бели възприятия- рядко имам. Отдавна вече съм от страната на "сиво-възприемащите света", и намиращите истината винаги нейде по средата... ;)* (така че затова не се съгласявам само!)

И накрая "неопределил се още човек"?... Може би. Всъщност външно- житейски- да, остава ми още да се определям и доизграждам образа си, и да избирам онова, което да правя в живота си- в това отношение изпитвам известна обърканост... Но не и вътрешно, там - отвътре- съм твърдо изградена личност, наистина. Просто се лутам във външния израз на тази личност, криволича малко по пътя си...
:)

А и кой преди смъртта си е докрай определил се човек? ;)

Поздрави, Comfy, приятелю скъп... :-*
цитирай
50. monologa - Ти ме зареждаш
03.05.2007 11:07
с положителна енергия!

За това благодаря!
цитирай
51. roksolana - :)
03.05.2007 12:47
синьо – очите на първата ми любов
златисто – сиянието на Истината
бяло – невинността на децата
червено – страстта на влюбените
шоколадено – топлината на дома
кестеняво – :) фон - земята
всичко заедно – Животът, погледнат от осветената му страна :)

цитирай
52. viki02 - comfy,
03.05.2007 13:59
трябва да се приземяваме, особено, когато навън има толкова проблеми за решаване. От кой? От народа. Само той дреме, направо хърка.... Иначе винаги мога да те кача обратно на колелото, ако е подходяща атмосферата ;-).
цитирай
53. viki02 - ...
03.05.2007 14:00
и защо картината да не е наистина красива! По-красива от всичко днес.
цитирай
54. dussy - Мдам и аз много ги обичам =) Поздрави ...
03.05.2007 18:14
Мдам и аз много ги обичам =) Поздрави за хубавата и забавна игра.Само на теб може да ти хрумне нещо толкова красиво!
цитирай
55. dusha - хмм
03.05.2007 20:03
Да не остана и аз по-назад..
Синьо- очите на най-красивия мъж! :)
ЗЛАТИСТо- цвета на бъдещата ми халка! :))))))
Бяло- сватбена рокля! :))))
Червено- много рози...
Шоколадено- торта
Кестеняво- цвета на моята коса
Всичко заедно- Любов! :)))
цитирай
56. comfy - Приятели, току-що си пристигнах в БГ...
03.05.2007 22:48
Уморен съм - цял ден съм шофирал...:)))

Утре обещавам да отговоря на всички нови коментари! ;))

Приятна вечер и лека нощ! :)))
цитирай
57. gioia - comfy :))
04.05.2007 07:00
Добре дошъл! Хубав и пълен с настроение ден от мен :)))
Поздрави!
цитирай
58. comfy - О, gioia,
04.05.2007 12:54
благодаря ти за топлото посрещане! :)))***

Весел ден и на теб! ;)*
цитирай
59. comfy - Кенди, моля те да
04.05.2007 13:00
не си правиш генерални изводи от моите няколко изречения - твърденията в тях са само в първо приближение! :))

Освен това запазената детска емоционалност не е задължително лоша характеристика - тя може да бъде специфична черта на гения!! ;)

Полярността, неопределеността и пр. черти от "характера" на човека, от неговата личност, също не може да се разглеждат като нещо лошо или отрицателно: в никакъв случай! Необходимо е да се вземат предвид всички останали характеристики на личността и тогава може да се каже...

Извинявай, не знаех, че така... ще реагираш на тези кратки мои бележки!! :)

Считай ги за едно намигване, Кенди! ;)***
цитирай
60. comfy - Ив, радвам се, че е така!! :)
04.05.2007 13:03
Твоето изказване ми действа на мен по същия начин! ;)*
цитирай
61. comfy - Ваня, признавам, че са комбинирани много
04.05.2007 13:05
интересно асоциациите ти с красив финал!!

... А как биха изглеждали, ако трябваше да се покаже "the dark side of the Life"? ;))

Поздрави и прегръдки! :)*
цитирай
62. comfy - Вики, картината, разбира се, може да е красива -
04.05.2007 13:08
просто се учудих, че асоциациите ти са свързани с нея именно! ;)

... А за народа... как беше казал Славейков (по памет цитирам):
Не сме народ, не сме народ, а мърша!
С това започвам и със туй ще свърша...:))))))))))))

Нещо такова беше - сега не си спомням точно! :)))

Поздрави, Вики! :)*
цитирай
63. comfy - Здравче, красиви щастливи и сладки са
04.05.2007 13:10
асоциациите ти - особено с тази сметана... направо си я представих!!! :))

Пожелавам ти "красота , щастие ,наслада"!!! ;)****
цитирай
64. comfy - Благодаря, Деси, благодаря за
04.05.2007 13:11
милите думи! ;))

Целувки и прегръдки! ;)***
цитирай
65. comfy - Душичко, по твоите асоциации
04.05.2007 13:12
излиза, че скоро ще се жениш - само това си описала!!! :))

Ами, щастлива сватба ти пожелавам!!! :))***
цитирай
66. dusha - хахахха
04.05.2007 13:19
Comfy, за съжаление не! Още не съм открила мъжа, но надявам се и това някой ден да стане! :)
цитирай
67. comfy - Не, Душицо, не някой ден -
04.05.2007 13:22
ти се надяваш да стане скоро!!!! ;))))**
цитирай
68. candysays - Comfy... :))*
04.05.2007 13:34
Вярно, че реагирах малко крайно... Просто ми направи впечатление че само на мен бе писал такива неща... Иначе зная, че не си мислил нищо лошо (и самия ти кратък анализ не е лош или негативен) Аз вярвам в твоята добронамереност ;)) Имаш и моята насреща :)))*

Всичко е наред :)* Приятен уикенд ти желая!
цитирай
69. comfy - Кенди, сладур такъв,
04.05.2007 13:37
много е хубаво да бъдеш жена, която може да покаже детски емоции и същевременно балансирана женственост и нежност!!! ;))
Предполагам, че... точно такава си ти или натам отиваш! ;))))
Поздрави и мноооого целувки! ;)***
цитирай
70. viki02 - comfy,
04.05.2007 14:00
радвам се, че съм успяла да те изненадам също!
цитирай
71. comfy - Вики, ако е такава била целта ти -
04.05.2007 14:08
постигна я! :)))))))))))

Целувки! :)***
цитирай
72. nese - "Намислени неща"?
04.05.2007 14:14
А писах без да се замислям... Вече ще мисля повече.
цитирай
73. comfy - Ами тогава, Несе,
04.05.2007 14:27
втората група асоциации са свързани повече с абстрактно-конкретни понятия и става много по-интересно, щом е така... Хм, наистина би било интересно да си направиш един стандартен психологически асоциативен тест, който ще ти покаже, вероятно, много важни за теб неща - в проективен план, които ще те зарадват! ;)))

Поздрави! :))***
цитирай
74. nese - Ще опитам... Благодаря!
04.05.2007 14:38
Поздрави!
цитирай
75. comfy - Няма защо, Несе! :)
04.05.2007 14:48
Радвам се за теб! ;)*
цитирай
76. injnina - Малко трудничко е след 80/осемдесет!!!/ коментара
04.05.2007 16:57
Но ще опитам?
Синьо- незабравка и клематис.
Златисто- невен и адоние.
Бяло - кокиче и алисум.
Червено - лале и ахилея.
Шоколадено - салпиглосис.
Кестеняво - хризантема.
Всички заедно: Цветя и релакс!

цитирай
77. comfy - Хе, приятелко Ники,
04.05.2007 18:25
виждам, че си се справила все пак! ;))

Даже асоциациите ти се различават с това от останалите, че са само имена на цветя, което... най-малкото е особено и интересно - образно-конкретно мислене!! ;))

... А релакса си го позволи и си почини с удоволствие! :)****

Благодаря ти, Ники, че се включи! ;)**
цитирай
78. esen - Като поведох "хорото" може ли и по средата;-)
04.05.2007 22:43
синьо - поточе
златисто - утро
бяло - камъче
червено - рибка
шоколадено - мечти
кестеняво - очи
всичко заедно - романтика!


цитирай
79. zvezdichka - Народа е казал ценната приказка:
04.05.2007 23:45
"По добре късно, отколкото никога" :))). Така, че и аз поемам щафетата:

синьо - политам;
златисто - изгрявам;
бяло - обичам;
червено - живея;
шоколадено - разтапям се;
кестеняво - почивам си;
всички заедно - откривам!
цитирай
80. sulla - Нека и аз:
05.05.2007 21:22
синьо - парадният мундир на дядо;

златисто - очите на добро куче;

бяло - барон Врангел;

червено - новите ми обувки за тенис;

шоколадено - Gucci

кестеняво - ул. "Мургаш" от родилния дом "Шейново" покрай арменския ресторант "Егур, егур" на Хилда Казасян.

всичко заедно - за съжаление, нищо общо, както повечето неща, които се мъчим да съпоставяме.

цитирай
81. merita - синьо - небе златисто- поле с у...
05.05.2007 22:11
синьо - небе
златисто- поле с узряла пшеница
бяло -планински склон заснежен
червено- като залеза
шоколадено -като препечена филийка хляб
кестеняво-очите на мъжа ми
всички заедно- цветна близалка
Поздрави!
цитирай
82. comfy - Хубава романтика се е
06.05.2007 11:22
получила, Злат! :))
Благодаря ти, дружке! :)))**
цитирай
83. comfy - Звездичке, оригинално!!! :))
06.05.2007 11:23
Такива действени, глаголни асоциации - много ми харесаха !!!! :))

Сияеш! ;)**
цитирай
84. comfy - Приятелю sulla,
06.05.2007 11:25
защо толкова "песимистично" :
"за съжаление, нищо общо, както повечето неща, които се мъчим да съпоставяме"

Мисля, че асоциациите ти доказват точно обратното! ;)

Поздрави! :)
цитирай
85. comfy - Мерита, благодаря за букета от асоциации!! :))
06.05.2007 11:25
Опитах цветната ти близалка - хареса ми! ;))

Поздрави! :)))*
цитирай
86. minako - ^_^
08.05.2007 20:23
Синьо- безкрая
Златисто- мечти
Бяло- душата
Червено- любовта
шоколадено- целувката
...... Поздрави :P
цитирай
87. comfy - М-да-а, minako! :)
08.05.2007 22:20
Абстрактно-конкретно мислене и асоциации... при това стилно и с добро съчетание - така е, според мен! ;)

Поздрави;)**
цитирай
88. mattea - не можах да се сдържа :)
09.05.2007 14:25
синьо -по обед
златисто - отражение
бяло - в очакване
червено - кръв
шоколадено - изкушение
кестеняво - огънче

всичко заедно - личност
цитирай
89. comfy - Привет, Маттеа! :))
09.05.2007 14:37
Интересни, абстрактно-конкретни, асоциации - финалът ми се стори "прибързан", но... има място за него - щом така го усещаш... ;)

Благодаря ти, че се включи! ;)**
Поздрави! *
цитирай
90. bla - синьо-душевно състояние, злат...
09.05.2007 17:32
синьо-душевно състояние,
златисто-мечтание,
бяло-невинна усмивка
червено-страст
шоколадено-сладост
кестенчво-спокойствие
всички заедно-ЛЮБОВ!
цитирай
91. comfy - М-да...
10.05.2007 08:32
Любовта е много многообразна и е естествено да бъде описвана с най-различни асоциации - твоите, в това отношение, са забележителни: дават редица иманентни качества на Любовта!!

Поздрави и идвай пак! ;)
цитирай
92. comfy - Привет, Рая! :)
18.05.2007 14:02
Добре дошла в блога ми! :))

... Твоите асоциации са във вид на стихове - това е много интересно и оригинално представено!! Благодаря ти - обогатиха ме!! :))

Специални поздрави! ;)
цитирай
93. brumbrumm - Ееее и аз и аз ще играя!
20.05.2007 20:36
Синя-мечта
златисто-небе
бяло-море
червено-черрвенаа страст
шоколадово-момиче
кестеняво-кестен
ахах не са много адекватни...ама са мои:)
поздрави на всички!
цитирай
94. comfy - Привет Деси,
20.05.2007 20:42
много се радвам, че си тук и се включи в играта...
Хм... даже са много интересни асоциациите ти!!........

Поздрави и весела нова седмица! :)

;)
цитирай
95. rossi01 - По добре късно....
21.05.2007 14:15
синьо - бездна

златисто - слънце

бяло - сняг, нежност

червено - страст

шоколадено - удоволствие

кестеняво - есен
цитирай
96. comfy - Привет Росси,
23.05.2007 13:10
Много ярки конкретно-образни асоциации - чудесно!!

Радвам се, че се включи с този твой наситен с ярки цветове свят! ;))

Поздрави! ;))***
цитирай
97. magrathea - Айде и аз да се пробвам :)
25.05.2007 13:31
синьо - левски

златисто - есенни листа

бяло - облачета

червено - вина

шоколадено - удоволствие

кестеняво - махагон

всичко заедно - животът
цитирай
98. comfy - magrathea, радвам се, че и ти си тук! :))
26.05.2007 22:01
Харесват ми твоите асоциации - много ми харесват!! :)) (само че без първата :Р)

Радвам се на присъствието ти - идвай пак! ;)*
цитирай
99. magrathea - Все по-често! Обещавам! :)
26.05.2007 22:31
Относно първата асоциация - не съм фенка на отбора, но нали на асоциации играем - това беше първото нещо, за което се сетих. :)
Хубава вечер!:)
цитирай
100. comfy - Пламена,
26.05.2007 22:47
радвам се, че веднага откликваш! :))))
И аз въобще не съм фен на българските клубни футболни отбори - така че... но, както казваш ти, асоциацията е такава, какво да се прави! ;)))
Приятна и спокойна вечер! ;)*
цитирай
101. sander - Кире
02.06.2007 13:53
ти си пропаднал човек щом подкрепяш крадливите свраки па било със сини или червени очи. имаш нещо лично към тази животинка блубърд.
цитирай
102. dakota - харесвам те...
02.06.2007 13:58
хм...
цитирай
103. dea72 - Може ли и аз? :)
02.06.2007 15:46
синьо- детството ми
бяло- дъхът на любимия
червено- болка
шоколадено- разтапяща се нежност
кестеняво- топлината на мама
зелено- очите на дъщеря ми (без него няма да съм пълна... )

всичко заедно- моят малък свят :)

Поздрав за чудесната хрумка ;)
цитирай
104. comfy - Асенчо,
02.06.2007 16:36
Ти ме бъркаш с някого, френд! Не ми се занимава с въображаеми предположения! :)))

Весел уикенд! ;)))))
цитирай
105. comfy - Дакота,
02.06.2007 16:37
ако комента ти е към мен, то знай, че чувствата ни са взаимни!!....

Поздрави! ;)*
цитирай
106. comfy - Деа,
02.06.2007 16:40
м-мм-м, бих казал, че ти знаеш какво искаш - поне така говорят за теб асоциациите ти!!! ;)))

... Харесаха ми! При мен няма зелено, защото... абе, някъде по-нагоре го обяснявах...Има си причина, де! Иначе аз много обичам зеленото!!! ;))

Поздрави! ;)

цитирай
107. dea72 - в обратен ред :)
02.06.2007 17:44
Цветовете са част от живота ми, а без зеленото той би бил безсмислен. Затова си позволих "волността" да го включа :)

А аз винаги съм си мислела, че съм "?" и "..." . Което често обърква и е причина да чувам укорителното: " Ти изобщо знаеш ли какво искаш?" :)
Но... щом науката за подсъзнанието твърди, че знам- смея ли да споря ;)
Ще пращам всеки, който ми зададе този въпрос отново- тук ;)))

шегувка*
цитирай
108. comfy - Хе-хе-е....
02.06.2007 17:49
Благодаря ти, Деа - пращай, пращай! :))))))

Поздрави и усмив*ки! ;)
цитирай
109. bluebird - ...
29.03.2009 10:27
Comfy,

синя цветка в
червеникови устни
избеляло платно
скрито между
прашинките в Нас
меланхоличен цвят
разпиляна коса
сбрани пръстчета
кадифени Очи
разголили Себе си

Послеписно - отдавна исках да се 'обрисувам'. Сутрешно направено, с аромат на онзи магичен аромат на липите.
цитирай
110. comfy - Благодаря ти, че се включи, bluebird! :))
30.03.2009 08:52
... Много интересни асоциации :)))

Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
111. priqtel12 - Ех, защо ли да не пробвам! Ето ти моя избор, нарочно се въздържах от прочитането на коментарите и написах първите, дошли при мен.
24.07.2009 13:52
Затрудни ме кестенявото и първо написах излъчване, но по пасва спокойствие, макар да са близки.

синьо - небе
златисто - поле
бяло - облаче
червено - цвете
шоколадено - присъствие
кестеняво - спокойствие
всичко заедно - пак съм у дома!!!

Е, чакам коментара ти, защото сега вече се върнах нагоре и прочетох различните предложения. Поздрави и много усмивки от моите, защото те са си и твои, тъй като постинга ти ме усмихна!!!
цитирай
112. comfy - Иве,
24.07.2009 21:07
благодаря за включването...

... Асоциациите ти са такива, че може да се направи "профил" - психологически, но само в първо приближение! ;)

... А пък профилът не е задължително да се публикува тук, нали? ;)
цитирай
113. priqtel12 - Ок, чакам си психологическия профил, та дори и в приближение само.....
25.07.2009 01:01
Ти избери къде да бъде, но държа да го чуя!!!
цитирай
114. comfy - Непременно!
25.07.2009 08:53
А къде ще ти го пратя - сещаш се! :))
цитирай
115. priqtel12 - Благодаря!
25.07.2009 13:52
:):):)
цитирай
116. priqtel12 - Добър вечер!
07.08.2009 22:20
Обикалям си из блога и изведнъж се сетих за моите асоциации.....и за един психологически профил?!?!
:):):):):):):):):):):)
цитирай
117. comfy - Ще го имаш,
08.08.2009 09:31
както съм ти обещал! :))))
цитирай
118. priqtel12 - Зная, че си изпълняваш обещанията, просто те подсещам!!!
08.08.2009 09:56
;):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3331973
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61742
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930