Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2009 15:37 - И моите 6 "не-важни" неща, които...
Автор: comfy Категория: Забавление   
Прочетен: 11436 Коментари: 19 Гласове:
19

Последна промяна: 26.07.2009 16:03


И така, приех "предизвикателството" - тук! :), и според указанията давам линк към БУ :)

...За предисловие бих запитал защо трябва да са точно шест тези неща, но се сетих, че отговорът е много прост - трябва да имам шесто чувство и да си отговоря сам! :)

... Честно казано, помислих си доста преди да избера и разбера кои са тези шест неща, които да съответстват не само на условието "не-важни", но и на моите усещания, представи и същност... С една дума, стремях се да съм откровен - така ми е по-интересно на мен поне... :)))


1. Да предизвикам у когото и да е някаква радост, усмивка, утешение, чувство за себеутвърждаване, щастливи сълзи, докосване до нещо важно за другия, да накарам някого да се почувства единствен и неповторим, като това го радва и възвисява - всичко това ме прави щастлив!!!

image


2. Музиката и хармонията в нея - разбира се, става въпрос за тази музика, която слушам и харесвам... Именно чрез музиката се опровергава елементарното твърдение, че човек възприема 80% от информацията с очите, а останалите 20% са за другите ни четири, пет или повече сетива... Хармонията на звуците ме прави щастлив!!! Чувате ли как пеят цветята от снимката по-долу?

image


3. Интересната и нестандартна идея - тя ме пленява! Обсебва ме! Искам да спомена, че науката и изкуството ме привличат много и съм щастлив, че съм се докоснал до този безкраен свят, където има всичко - абсолютно всичко! Тук мога да посоча много примери на страхотни идеи, някои от които се изразяват само с няколко символа, букви и цифри, а други са описани в невероятни разкази и романи, в чудни картини, великолепни филми, в няколко стиха и т.н.

image


4. Хуморът - виц, книга, филм, житейска ситуация и т.н. Хуморът е нещо, без което не мога - консумирам го в големи количества, а когато мога - споделям го с всеки желаещ. Примери? Няма да стигне каквото и да е пространство в блога... :)

image


5. Природата и нейните "решения" - дали море, планина, река, вулкан, айсберг, животно, растение, бактерия, вирус или какъвто и да е природен феномен - всичко това е нещо, без което не мога...

image


6. Математиката и физиката - красотата на формата и съдържанието, изразени по елегантен и синтетичен начин, ми действа опияняващо - също като гениално стихотворение, картина, филм, книга, мисъл, идея, игра и всичко посочено по-горе.

image


Извън тези шест неща отделно и особено искам да спомена още две, които мога да причисля към трансцендентните:

- искреността на децата и
- изящността на жените.


image
 

 
 

image

Е, не мисля, че съм изчерпателен, но... условията са такива - кратичко, без много обяснения... и играта да продължи! :))

Предизвиквам следните блогъри да се включат:

1. http://mkalpakchiew.blog.bg/

2. http://temenuga.blog.bg/

3. http://jwk.blog.bg/

4. http://esen.blog.bg/

5. http://lion1234.blog.bg/

6. http://iliada.blog.bg/

 

Поздрави и усмивки за всички! ;)





Тагове:   игра,


Гласувай:
19



1. lion1234 - При положение, че...
26.07.2009 19:38
,,математиката''/ числото 6/ ни ограничава, няма как да се получи изчерпателност, но пък ме впечатлява всеобхватността на споделните от теб ,,неважни'' неща - от неживата и живата природа до света на идеите и чувствата, напр. И кавичките са много на място, доколкото между ,,важните'' и ,,неважните'', големите и малките неща определено ,,танцува'' Айнщайн, ха-ха!
Прекрасни са споделените от теб неща, защото зад тях прозира добрата воля, стремежа към познание, хармония и красота на носителя им!
Благодаря ти за отправената покана, но тъй като споделих своите предпочитания в едноименния пост на съблогърката compassion, бих желал да не се повтарям!
Поздрави и Приятна вечер!
цитирай
2. priqtel12 - Дори си много изчерпателен даже.....
26.07.2009 21:11
Успя в шест неща да вложиш толкова много! И то какви неща.......??? Да споделиш мига; да чуеш и усетиш красотата в музиката и хармонията; да я пресътвориш след това в нещо уникално и неповторимо, независимо дали в науката -математика, физика или изкуството; да усещаш съприкосновението си с природата; и всичко това гарнирано с усмивка и споделено с приятел - та това е цял един свят, който не може да не направи човек щастлив. И в добавка - детската искреност и женската изящност, както и чудесните илюстрации.....просто нямам думи. Справил си се отлично с предизвикателството, но аз не съм се и съмнявала....Поздрави и хубава вечер!
цитирай
3. priqtel12 - Съжалявам, но забравих да отбележа , че
26.07.2009 21:25
избраната музика е удивителен фон за всичко написано. Чудесен избор!
" Нека бъде светлина.......!"
Нека! За да го има всичко това! И за да сме щастливи с направения избор !
цитирай
4. viki11 - За децата те подкрепям. Теменуга?
26.07.2009 21:52
За децата те подкрепям.
Теменуга?
цитирай
5. mamas - Само №6 не е съвсем
27.07.2009 01:11
в кръга на моите интереси (вървяха ми и те в училище, но дотам).
Не-важните неща се оказват всъщност много важни...
цитирай
6. comfy - Джош,
27.07.2009 11:03
благодаря ти, че се отби тук, както и за хубавите думи в коментара ти!
Пожелавам ти много светлина, приятелю!! :)
цитирай
7. comfy - Иве,
27.07.2009 11:08
радвам се, че според твоята оценка съм се справил с "предизвикателството"! :)))
Честно казано, два дни мсилих как да изглежда постингът и коя би била подходящата песен към него...
Е, топли ме това, че на теб ти допадат написаните неща и изборът на песента - надявам се и на другите, поспряли се тук, да им допаднат нещата и да не съжаляват за "изгубеното" време!

Поздрави, приятелко! :) *
цитирай
8. comfy - Привет, Вики!
27.07.2009 11:09
Откога не сме се "виждали" тук - благодаря ти за посещението!! :) *

... А децата - те са чудо, любимото ми чудо! :)

Поздрави и усмивки! :)

П.П. Какво Теменуга??
цитирай
9. comfy - Права си, Мамас! :)
27.07.2009 11:12
"Не-важните неща се оказват всъщност много важни..."

Зарадва ме посещението ти при мен!! Идвай пак! :)

Поздрави, усмихнатости и светлина ти пожелавам! :)
цитирай
10. priqtel12 - Да, "отличната ти оценка "е гарантирана....
27.07.2009 12:41
Заслужавало си е мисленето. Поздрави и хубав, усмихнат ден!
цитирай
11. comfy - Благодаря, Иве! :)
27.07.2009 13:41
Както за оценката, така и за пожеланието!! ;))

Нека и твоят ден е хубав и пълен със светлина!
цитирай
12. priqtel12 - Благодаря ти!!!
27.07.2009 14:35
:):):)
цитирай
13. totkaivanovaa - :)
27.07.2009 19:01
защо ли не съм изненадана от елегантния стил...защото вече те познавам и те поздравявам за всичко което си и искаш да бъдеш...поздрави
цитирай
14. comfy - Е-хее, totkaivanovaa,
27.07.2009 20:12
приятелко, благодаря за комплиментите!! :)))

Както и за пожеланията!!! Нека бъде светлина в душата ти!!! :) ***
цитирай
15. viki11 - Дааа, какво?!
27.07.2009 21:59
Дааа, какво?!
цитирай
16. candysays - Чудесна "щестица"!!!
03.08.2009 12:57
Много ми допадна наистина!
Жив и здрав да си приятелю, и все така да радваш другите! :)*
цитирай
17. comfy - Кенди,
03.08.2009 12:59
много ти благодаря за топлия коментар и милото пожелание!!! :) *
цитирай
18. inel379 - Страхотни предизвикателства отправяш!:)
25.09.2009 13:32
Цветята ти ме усмихнаха! Голяма моя човешка слабост!:)
Интересното и нестандартното винаги са бунили духа ми!:)
А хуморът...Той просто е животоспасяващо лекарство!:)
Природата е истинския ни живот! Във връщането ни към нея е разковничето за бъдещето!:)
За математиката и физиката...Замълчавам респектирана, макар и отдалече...:)
Децата са професионалния ми избор, който не се нуждае от обяснение! Да са живи и здрави! Тяхната искреност, любопитство и добронамереност са възхитителни! Най-сладкият мотив за вдъхновение!:)
Шаха и китарата са хобитата, за които ми се иска да имам повече време!
Интернет ме изкушава отвсякъде!:)Опитвам се да е с мярка!:)
Благодаря за това докосване!:)))
цитирай
19. comfy - Инел,
26.09.2009 11:21
много ти благодаря, че си се отбила тук и си оставила този мил коментар!!!! :)

Пожелавам ти хубав уикенд и много усмивки! :) *
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3330760
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61742
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930