2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 49332 Коментари: 67 Гласове:
Последна промяна: 24.02.2013 08:06
Представям ви моите мисли и предложения – дискусията е отворена.
Ще започна с лъжите, които чувам, чета и виждам в последните дни.
Лъжите:
- че не можем да променим системата
- че само партиите могат да променят нещата
- че протестът е само срещу монополите
- че трябва всичко да е легитимно (обаче, според сегашните закони, система и представи)
- че е необходимо Велико народно събрание
- че показваното по медиите е истината за ставащите процеси в България
- че Президентът е президент на всички българи
- че ще настъпи хаос, ако не действаме в рамките на «матрицата», наложена ни отвън
- че българите не знаят какво искат и протестът е хаотичен
- че само в рамките на системата досега можем да бъдем «легитимни»
- че няма нищо да се получи, защото живеем в глобален свят
- че нямаме алтернатива, освен предлаганите от президента и партиите
- че всичко е буря в чаша вода
- че ЕС няма да ни търпи такива
- че бунтът е в рамките на бедния заден двор на ЕС
- че и в случая всяко чудо е за три дни
- че протестите са организирани от опозицията и само тя печели от такъв протест
- че не можем да изгоним монополите, поради клаузите за неустойка в договорите с тях
- че не сме народ, а мърша, която ще си получи заслуженото
- че няма подготвени българи, които да осъществят промените
- че… (тук поставете изприказваните приказки по медиите, разпространени от псевдожурналистите).
Искам да изразя ясно становището си, че НИЕ можем да осъществим Промяна, която да е наистина историческа. Имаме пречки – така наречените политици (както български, така и чуждестранни), с цял хор купени посредствени журналисти. Разбира се, пречат ни и Световните сили, макар сега и тихомълком. Но... решаваме ние!
България преживява поредната Национална катастрофа!
Аргументите са много, но ето най-ясните за всички ни:
Населението на България:
1989 г. - 9 009 018 души
2011 г. - 7 364 570 души
Показателите за смъртност на населението, раждаемост, детска смъртност и естествен прираст е излишно да се показват тук - те са фрапиращи, дори в родната подправена статистика. Само за пример: производният показател естествен прираст на населението е отрицателен (-0,796% за 2012) и е четвъртият най-нисък в света — единствено Сирия, Йордания и Молдова имат по-нисък прираст на населението.
През последните 23 години се промениха в силно негативен аспект редица важни индикатори за развитието на обществото – няма да ги изброявам.
Най-бедната страна сме в ЕС. Липсва национален идеал, духовни ценности, перспективи за живот.
Какво следва, какви би трябвало, според мен, да са следващите стъпки на националния ни протест?
- разпускане на парламента – не ни трябват закони, създадени от този парламент
- сваляне на президента (той не е надпартиен!)
- недопускане на партии до управлението на страната – само личности (мажоритарен избор и отговорност). В следващото управление – нито един партиен член.
- създаване на Национален Комитет за Спасение на България, който организира и провежда описаните по-долу мероприятия по избора на Висш Контролен Съвет и поканва Армията за гарант на провеждането на промените, гражданския мир и отстояването на интересите на България в международното пространство.
- нова конституция
- промяна на избирателния закон веднага, щом се смени управлението и се назначи новия парламент. Уволнение на всички в ЦИК и закриване на тази институция.
- пряка демокрация – 264 общини, 28 области
- при необходимост, замразяване на членството в ЕС
- да се покани НАТО като външен гарант на промените в България; или алтернативи.
- докато се осъществи предаването на властта – мораториум върху сметките за ток, отопление, вода – след промяната да има нулиране и започване на ново отчитане по новите цени. Одържавяване на монополите в тези области.
- банките да опростят всички ипотеки и потребителски заеми до 50 000 евро (хората са взели кредити в такива размери, за да има къде и как да живеят). Те достатъчно бръкнаха в джоба ни и са един от основните инструменти, използван за обедняването на народа ни.
- БНБ да даде необходимия безлихвен заем на новите управляващи, с цел стабилизиране на основните сектори - особено социалните. Прозрачност при разпределението на средствата.
- национализация на БДЖ
- създаване на конкурентна държавна авиокомпания
- създаване на държавен мобилен оператор с цени на услугите 3 пъти по-ниски от най-ниските при мобилните оператори в момента.
- контрол върху репатриацията на валутата - контрол върху вноса и стимулиране на износа, дори с обезценяване на лева.
- ревизия на всички краткосрочни и дългосрочни договори между българските правителства след 1989 г. и чуждестранните компании и държави.
Дааа, радикално, нали? А помислете сега, кой се страхува от този «радикализъм»….
… След създаването на Национален Комитет за Спасение на България, той организира провеждането на мероприятията по осъществяването на пряката демокрация.
Схемата на новото управление:
ПРЯКА ДЕМОКРАЦИЯ!
Ето някои основни, според мен, критерии за кандидатите да управляват страната ни:
1. Да не са членове на партия.
2. Да са с висше образование
3. Да владеят поне един чужд език
4. Да са навършили 30 години
5. Да имат постоянен адрес в общината, която ги излъчва, през последните 3 години (или, ако са в чужбина, последният им постоянен адрес да е поне три години в съответната община).
6. Да не са осъждани и да няма водени дела и досъдебни производства срещу тях.
7. Да имат поне 3 години опит в още една област от човешката практика/дейност, различна от образованието им.
8. Да декларират, че се чувстват граждани на България.
9. Да имат българско гражданство.
10. Да подпишат клетвена декларация, че ще работят само за интересите на България и хората от общината, от която са излъчени.
11. Да представят документ, че не се водят на психиатричен учет.
12. Да са готови да работят (при извънредни обстоятелства) безвъзмездно за интересите на България и общините, които представят.
13. …
14. … и т.н. – попълнете сами, за да не се явят прекалено много кандидати.
Как ще стане изборът на тези кандидати?
1. Във всяка от 264-те общини (по данни за административното разделение на страната), се подават заявления от кандидатите.
2. Още при приемането на документите се проверява дали отговарят на предварително определените критерии – ако не отговарят, тогава моментално се отхвърля кандидатурата без право на подаване докато няма промяна в обстоятелствата. Останалите се приемат.
3. Приетите по документи кандидати, отговарящи на критериите за прием, се представят публично от общината, след което в кратък срок (5-10 дни) се изготвят избирателни списъци на хората, които имат право да гласуват.
4. Определя се дата на гласуването. Гласоподавателите гласуват явно само за един от списъка с кандидатите, като срещу името си в избирателния списък попълват собственоръчно името на кандидата, за когото гласуват и се подписват. (Край с бюлетините!!!).
5. След гласуването, Общината подрежда кандидатите низходящо в зависимост от получените гласове. Кандидат без гласове - отпада!
6. Списъците с резултатите от гласуването се поставят на видно място, избрано от Общината, за да могат гражданите да проверят истинността на избора.
7. Общините с население до 50 000 души изпращат в Областния център само 1 кандидат – класираният на първо място. Общините с население от 50 хиляди до 100 хиляди население – 2-ма кандидати, класираните на първо и второ място. Останалите, по-големите общини, изпращат в Областния център първите трима избрани кандидати.
8. В областния център се събират избраните по горния начин кандидати и помежду си правят класиране. Класираните на първите три места са тези, от които ще зависи управлението на страната в близката година.
9. Класираните на първо място 28 областни кандидати са всъщност първият ВКС и се събират, като в срок от 1 месец правят необходимите корекции в конституцията (те няма да са толкова много, но трябва най-напред да легитимират възможността за този нов начин на управление на страната). Те могат да ползват външни консултанти само за техническата част при написването на текстовете. Новата Конституция трябва да бъде приета ЕДИНОДУШНО от всички 28 областни представители (няма по-малко важни области в България – всяка област си е частичка от страната ни).
По-нататък, представям накратко:
Органи за управление:
Висш контролен съвет – ВКС - състои се от 28 души, които не са на щат (не получават заплати). В него влизат излъчените на първо място кандидати от областите. При необходимост, следват вторите и т.н. Мандатът на ВКС е 1+1 години. След написването на конституцията, този орган се събира само при необходимост от пряк контрол и промяна в състава на Парламента и/или Правителството.
Първият излъчен ВКС променя конституцията mutatis mutandis (с необходимите изменения).
Парламент – депутатите се назначават от ВКС на срочен договор за 1+1 години. Броят на депутатите е по 3 от всяка област = 84. Решенията на парламента се вземат с гласовете на ѕ от депутатите.
Правителство – избира се от парламента, като на мястото на назначените депутати идват следващите в списъка на съответната област. Министерствата да не са повече от 9-11 на брой.
Съдебна власт – върховните органи се назначават от ВКС, като на мястото на назначените депутати идват следващите в списъка на съответната община.
Президент – избира се пряко от гражданите на България, по не повече от 3 предложения на Парламента.
Вицепрезидент – избира се пряко от гражданите на България, по не повече от 3 предложения на Парламента.
Изборите за президент и вицепрезидент се правят едновременно – т.е. максимум 6 кандидатури – 3 за президент и 3 за вицепрезидент.
НИКАКВИ ПАРТИИ – САМО ЛИЧНОСТИ! ЛИЧНА ОТГОВОРНОСТ СЕ ТЪРСИ ОТ ВСЕКИ, НАЗНАЧЕН ДА СЛУЖИ НА БЪЛГАРИЯ!
ВСЕКИ МОЖЕ ДА БЪДЕ СМЕНЕН ОТ СЛЕДВАЩИЯ В СПИСЪКА НА ОБЛАСТТА СИ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ НЕ СЕ СПРАВЯ.
НИКАКВО ВРЪЩАНЕ НАЗАД – ДОРИ ПОД НАТИСКА НА ЕС ИЛИ МЕЖДУНАРОДНАТА ОБЩНОСТ! НИЕ СМЕ ПРИЗВАНИ ДА СЪЗДАДЕМ НОВ МОДЕЛ – А ИСТОРИЯТА НЕКА НИ СЪДИ.
НЕ ИСКАМ ДА СЕ СРАМУВАМ, ЧЕ СЪМ ОСТАНАЛ ДА ЖИВЕЯ В БЪЛГАРИЯ! ИСКАМ ДЕЦАТА И ВНУЦИТЕ НИ ДА ЗНАЯТ, ЧЕ НАИСТИНА ГИ ОБИЧАМЕ И НЯМА ДА ОСТАВИМ ТИХОМЪЛКОМ ПРОБЛЕМИТЕ ДА БЪДАТ РЕШАВАНИ ОТ ТЯХ - ПРОСТО ЗАЩОТО ДОТОГАВА МОЖЕ И ДА НЯМА БЪЛГАРИЯ...
СТИГА ВЕЧ’ СМЕ НОСИЛИ срама по челото,
синила от бича, следи от теглото;
СТИГА спомен люти от дни на позор
да висне кат облак в наший кръгозор;
СТИГА ни отрича исторйята, СТИГА,
СТИГА е трагично името ни; СТИГА
СТИГА да ни сочат с присмехи обидни
счупените окови и дирите стидни
по врата ни още от хомота стар;
СТИГА таз свобода да ни бъде дар!Тагове:
Сборник с разкази "Заличаване"
© Психозата от Германия се пренесе у нас
Отпускане на безлихвен заем от БНБ на правителството? Опростяване на всички заеми до 50 000лв? Нямате ни най-малка идея как функционира икономиката нали?
Кризата вмомента не е политическа, тя е ИКОНОМИЧЕСКА. Хората излезоха по улиците защото са бедни! Тоеа е.
Нещата които сте написали в по-голямата си част са просто призив за анархия. Вие явно не вярвате във върховенството на закона и в святостта на правовата Република България!
Сегашните закони са плода на усилията на много поколения българи. Първо на първо Вие дори не сте запознат с тях, че толкова смело да ги зачерквате и отричате.
Прочели ли сте един ред от конституцията на Републиката, че искате нова?
толкова много години.Оглежда се в огледалото,което сама си пожела,наречено
демокрация,и там вижда един образ,от който иска да се отърве,да се преобрази...
дано този път не изпусне последния си шанс,да направи своя прощъпулник,този път
действителен,в истинската демокрация,където хората да бъдат третирани като хора,а не като някакви бездушни роботи....
Много ми допаднаха твоите предложения,аз все още ги осмислям,дано повече хора ги прочетат и осмислят...защото на мен точно така ми изглежда едно истинско гражданско управление...
Най-много ми допадна това в твоето предложение е кандидатите да не са членували в никакви политически партии,но какво ще ги правим политически
пристрастните,защото ако трябва да бъдем честни,то май всички много или малко все още сме такива.
... "Аз не съм анархист и никога няма да бъда"...
"Вие явно не вярвате във върховенството на закона и в святостта на правовата Република България!"
Мога да и вярвам в много неща, но не и в измислените такива. България не е правова държава - само за такава се представя от нашите "управляващи". Законите не се спазват и всичко, в този смисъл, губи стойност.
Законът в България в момента е върховен само за "обикновените" хора, иначе всичко се използва ad hoc и по предназнаение...
Питаш ме за конституцията дали съм я чел - е, чел съм тази книжка, и?
ех...
Благодаря за коментара!
Поздрави,
к.к.
Радвам се, че ме посети и прочете! :)
к.к.
Крайно време е България да спре да се оглежда/вглежда/ като селска мома, а да започне да действа - всъщност, Тя започна. Въпросът е докъде ще стигне!!
Поздрави,
к.к.
23.02.2013 20:40
... Ами на обратното мнение съм - колкотот по-малко депутати, толкова по-добре!
И въобще, има някакъв праг на броя на хората, при който те могат да вземат адекватни решения - този праг е далеч под 240 души, а даже и под 50, ама... нали гоним и някаква представителност... :)
Благодаря за коментара!
к.к.
До този момент депутатите(въпреки бройата им) не успяваха да се контролират взаимно.Значи,че не е добре да са повече-ще спестим поне от заплатите им
к.к.
Лидис,най-важната тема на дневен ред не си ти,особено в този постинг!А спри се малко де!
Поздрави,
к.к.
Приятелю, по случайност съм пропуснал да реагирам своевременно на коментара ти (случва се, не се сърди). Да, и аз съм против "хунтата", но ми се струва, че в случая боравиш повече с етикети и определени модели, които в родната действителност със сигурност имат друг контекст.
Българската армия не се е компрометирала пред народа си - тя винаги може да бъде гарант за неговото настояще и бъдеще, колкото и да е "обезкървена" напоследък... Поне така мисля аз. А за Левски - нека не го намесваме сега, а?
Благодаря за коментара - той е все пак предупреждение да не се предоверяваме на никого...
Поздрави,
к.к.
Лидис,най-важната тема на дневен ред не си ти,особено в този постинг!А спри се малко де!
Що се отнасяте с Лидис, така не етично?!? Тя живее в една от най-демократичните страни и знае много по-добре от всички нас, какви са изискванията, законите и правата на човека... Докога ще избивате комплексите на нейн гръб..??? Нима, лъжа е, че я гоните от блога в продължение на 4-ри години и потъпквате човешките й права с лъжи и измами! Какво ви пречи, да участва в конкурсите и списанията в блога?!? Аман от двулични и фалшиви истории...
... Да не говорим, че представителите на поколенията, които живеят в момента са заразени от "болест", която може да ги прати в безвремието - за България ще останат само два варианта (съжалявам за опростяването на нещата): да престане да съществува, умирайки постепенно, или, или - да чака поколението, което ще я извади от хибернацията...
Не искам да се срамувам, че живея в България! Не искам България да умре!
к.к.
Затова съм неприятно изненадан,че си предпочел да напишеш коментар в защита на Лидис, вместо по темата. Ако ми бе написал, че моите предложения и твърдения в постинга са пълна глупост - щях да го приема за нещо по-нормално...
... Аз съм доста отдавна в блога и познавам поведението на редица блогъри...
... Знаеш ли, Георги, руснаците използват в преносен смисъл думата "тормоз" за представителите на два народа. Едните са финландците... :)))
Хубав ден!
к.к.
По някой от тях има особенно мнение, да не кажа, че съм против. Покната към НАТО е покана за окупация.
БНБ не трябва да бъде независима, а подчинена и собственост на правителството, като инструмент на монетарна и икономическа политика. Банките трябва да бъдат изцяло собственост на Българската държава и строго профилирани по браншове от икономиката.
Да се прекрати износът на капитали, а печалбите на чуждите фирми да бъдат зъадължени, ако желаят да ги изнасят, да го правят само във вид на продукция произведена в България. Радплащането по външнотърговски зделки да се осъществява само през една банка собственост на Държавата.
За БНБ съм съгласен. Но ми се струва, че е рано да се даде целият модел, който ми е в главата, защото ще е трудно симлаем, а и ще се намерят читатели, които да се стремят да се отклонят от темата, хващайки се за отделни предложения и "залепвайки" върху тях нежелани "етикети".
Със сигурност в постинга ми не е казано всичко, което съм подготвил за него - стремях се да посоча като начало основния приоритет - смяна на системата на управление. Останалото ще последва от само себе си... :)
За износът на капитали съм упоменал, че трябва да се установи контрол върху репатриацията на валутата, с което съм имал предвид същото, казано от тебе. :)
Поздрави и успех на България!
к.к.
Кризата не е само икономическа ujcmd, тя е и политическа, бих казала даже преди всичко политическа и от там и икономическа. Видяхме и до къде ни докараха хората, уж разбиращи от икономика.
Да започнем от свалянето на президента, парламента и партиите от власт!
Знам ли какво ще стане в крайна сметка? Само се надявам да не се срамуваме от крайния резултат!
Поздрави,
к.к.*
24.02.2013 15:13
Поздрави,
к.к.
24.02.2013 15:51
Затова съм неприятно изненадан,че си предпочел да напишеш коментар в защита на Лидис, вместо по темата. Ако ми бе написал, че моите предложения и твърдения в постинга са пълна глупост - щях да го приема за нещо по-нормално...
... Аз съм доста отдавна в блога и познавам поведението на редица блогъри...
... Знаеш ли, Георги, руснаците използват в преносен смисъл думата "тормоз" за представителите на два народа. Едните са финландците... :)))
Хубав ден!
к.к.
Или моите неприятности в блога пренесени и в живота , разследвания, нетен постоянен тормоз идват от РАСИЗМА на ''свободните'' уж поети и водещите ги в блога.......Сега схванах много неща от нанесените ми умишлени вреди....причината е, че пиша от Финланд...
http://aidasv.blog.bg/drugi/2013/02/24/kriza-na-krizite-v-choveshkite-cennosti.1057131
Време е за позитивно мислене!
Поздрави за изразената позиция д-р Кирилов!
Може пък... може да не сме позиционирани правилно сред останалия свят...
Но сега, сега сме в България и нека си оправим малката къщичка - "като една човешка длан"...
Благодаря ти за коментара!
к.к.
"Или моите неприятности в блога пренесени и в живота , разследвания, нетен постоянен тормоз идват от РАСИЗМА на ''свободните'' уж поети и водещите ги в блога.......Сега схванах много неща от нанесените ми умишлени вреди....причината е, че пиша от Финланд..."
Наистина ме интересува, ама нека не е в този постинг, ОК?
Това,че съобщавам някакви факти, не може да ме накара да се оправдавам за тях, нали?
Хайде, Земята се върти около Слънцето и т.н. - нека първо погледнем това!
Бай дъ уей, ти руски знаеш ли? Да не би... знам ли? Ама не ми отговаряй тук - ако твоите коментари ще са в този дух - няма да ги пускам. Уважавам те, но нека бъде взаимно!
Поздрави,
к.к.
24.02.2013 16:10
А твоя постинг включих в първата, създадена от мен,блог вълна, защото си струва!!
Поздрави,
к.к.
Лидис,най-важната тема на дневен ред не си ти,особено в този постинг!А спри се малко де!
Що се отнасяте с Лидис, така не етично?!? Тя живее в една от най-демократичните страни и знае много по-добре от всички нас, какви са изискванията, законите и правата на човека... Докога ще избивате комплексите на нейн гръб..??? Нима, лъжа е, че я гоните от блога в продължение на 4-ри години и потъпквате човешките й права с лъжи и измами! Какво ви пречи, да участва в конкурсите и списанията в блога?!? Аман от двулични и фалшиви истории...
Лидис се врязва с неадекватен коментар във всяка една чужда тема,само за да изкрещи за отношението към нея от инвеститор и т.н.т.Нека уважава личните блогове и темите,които пускат другите и да си пише възмущенията в собствения блог или под тема,която е в съзвучие с проблемите и.Тематиката на този постинг,ако не сте забелязали не е коректността на Инвеститор към блогърите!Съобразявайте се когато решите да размивате тема с коментари извън нея!Какво уважение се търси и за каква дискриминация става въпрос към Лидис,когато тя няма елементарното възпитание щом си позволява да прекъсва разговор ня няколко човека и да сменя темата?!
Поздрави!
24.02.2013 16:40
http://wakeup-world.com/2013/02/18/all-corporations-banks-and-governments-lawfully-foreclosed-by-oppt/
Картелът, в чиито ръце бяха и корпорациите, контролиращи и Българската политика, бе официално обявен във фалит от One People's Public Trust.
Ако срещнете затруднения с разбирането на английския текст не се колебайте да се свържете с мен чрез някой от тези канали:
drako.nov.bg@gmail.com
http://www.facebook.com/drako.nov.3
Поздрави,
к.к.
Да оглавя тоя Комитет - като етническа туркиня ще съм най безпристрастна
След като го главя, ще издам Указ за закриване на България и преминаването й към Република Турция.
Всички граждани след това ще получат по 300 хиляди турски лири и безплатен харем.
Айде, налудувахте се протестиращите, посмяхме се, сега почнете малко и да мислите, джанъм;)))
Благодаря ти, че коментира!
Хубава вечер!
к.к.
А валутният борд е по-специална тема... Можем без него, можем...
Всъщност, деструктивна е нагласата на повечето българи (за съжаление): ако е нещо лошо, то е категорчно вярно; ако е нещо добро - твърде хубаво, за да е истина... Ееее, край на това! Стига вече!
... Преди повече от 30 години Джон Ленън изпя "Imagine"... сега вече е добре да го чуем, дойде му времето!
Благодаря за коментара!
Хубава вечер!!
к.к.
Половината от конкретните ти предложения да се реализират, ще е една голяма крачка към по-светлото бъдеще на нацията ни.
Поздравления, приятелю!
Ето, сега Плевнелиев се кани да назначи служебно правителство, а ролята на такова правителство ще е само да възпроизведе системата. Много показателен е постингът
http://rustocks.blog.bg/politika/2013/02/25/slujebno-ili-programno-pravitelstvo.1057576
надявам се описаното в него да е известно на тези, които представят протестиращите.
Хубав ден, Вили!
к.к.
Да, знам, че хищните акули извън страната (пък и тези вътре) скърцат със зъби и чакат най-малката възможност да се намесят и да ни оглозгат. Но пък периодично настъпват времена, когато е необходимо да се умира за идеите...
Поздрави, Нели!!
к.к.
Не очаквам всички да разберат или пък да се съгласят с написаното от мен.
Остани си със здраве! :)
к.к.
Поздрави Сашо - Lff
в душата на народа...
Аз съм отворен към дискусия относно всякакви ПО-ДОБРИ модели на управление!
В този смисъл, виж тази алтернатива:
http://neverojatno.wordpress.com/2013/02/25/tribune-2/
Поздрави,
к.к.
в душата на народа"!
Не ми се мисли какво ще е, ако отново го "приспят"...
Благодаря за коментара!!
Хубава вечер!
к.к.
в душата на народа...
Но в твоята душа се е пробуждало единствено мазньосване и цвъркане на всяка тема,само и само да ти гласуват и да ти напишат някое коментарче,нали Маринки?Пазя си бележките до теб:),глупачка безмозъчна.Много рядко си позволявам използването на епитети,но Маринки заслужи цялото ми презрение!Духовно бедно,безпринципно и жалки същество с един,единствен принцип-ПЪРВА!Заветната първа!
... А иначе, отговорът е простичък: чувствам се българин и се идентифицирам с всички българи, дори и с тези, които не винаги могат да разберат или да се съгласят с нещо.
... А да мислят всички като мен - това даже не го и искам. Предпочитам дискусията, за да се получи оптималния вариант (резултат) на предложените промени.
Освен да поставяш "етикети" дали нещо е глупост или не, можеш ли да изкажеш собствените си виждания - те са по-важни в случая...
Ще очаквам.
Хубава вечер!
к.к.
... А иначе, отговорът е простичък: чувствам се българин и се идентифицирам с всички българи, дори и с тези, които не винаги могат да разберат или да се съгласят с нещо.
... А да мислят всички като мен - това даже не го и искам. Предпочитам дискуията, за да се получи оптималния вариант (резултат) на предложените промени.
Освен да поставяш "етикети" дали нещо е глупост или не, можеш ли да изкажеш собствените си виждания - те са по-важни в случая...
Ще очаквам.
Хубава вечер!
к.к.
Знае се, че в България понятието дискусия или дебат не съществува поради "особеностите на народната психология". За пример визирам коментар 55. Една е темата, а коментарите за нещо съвсем друго...
Благодаря, че намина. Очаквах ти да кажеш нещо по темата...
Поздрави,
к.к.
Благодаря, че намина. Очаквах ти да кажеш нещо по темата...
Поздрави,
к.к.
По темата...по темата всеки ден открито изразявам позицията си "на живо", но моето мнение не бива да се взема под внимание впредвид защото де факто попадам в категорията "пристрастени"...Бях в политиката и имам представа за онази кал за която пише Робърт Пен Уорън в "Цялото кралско войнство" . Но тя в сравнение с нашата си родна кал е просто ...смехория. Хората не се раждат нито комунисти, нито демократи, нито социалисти и т.н. Те, "политиците" (най-леките елементи в Менделеевата таблица...:))) ) ги правят такива и не е вярно, че протестите не бива да се политизират. Напротив! Наложително е, за да не се крият зад този камуфлаж, а да понесат отговорността си. В противен случай тази земя трябва да се смята за изгорена...Или с две думи подкрепям протестите.
"Хората не се раждат нито комунисти, нито демократи, нито социалисти и т.н. Те, "политиците" (най-леките елементи в Менделеевата таблица...:))) ) ги правят такива и не е вярно, че протестите не бива да се политизират. Напротив! Наложително е, за да не се крият зад този камуфлаж, а да понесат отговорността си. В противен случай тази земя трябва да се смята за изгорена...Или с две думи подкрепям протестите."
Това си е ясна позиция и аз я приветствам!!
Да погледнем в днешния ден, а после и напред - колкото можем по-напред в Бъдещето. То, Бъдещето, има нужда от нас - от хората, които знаят, че трябва нещо да направят, за да може нещо да се промени, за да може да има някакво Бъдеще въобще!
Поздрави,
к.к.
Емоционалното отношение към нещата около нас е не по-малко важно и въздействащо. Бъди здрав и честит ти празник! :)
к.к.
Честита Баба Марта!
к.к.
Ти пишеш за националния протест и даже предлагаш своя схема за управление. Аз много се надявам, че няма да пишеш никога за броя на умиращите от глад в България. Мили приятелю, много ме израдва с това, че имаш ясна гражданска позиция: „Искам да изразя ясно становището си, че НИЕ можем да осъществим Промяна, която да е наистина историческа. Имаме пречки – така наречените политици (както български, така и чуждестранни), с цял хор купени посредствени журналисти. Разбира се, пречат ни и Световните сили, макар сега и тихомълком. Но... решаваме ние!” Отделният човек, неосъзнал духовната си сила, винаги търси вината за неуспеха си в другите и в обстоятелствата, но никога в себе си, а всъщност той си е най-големия враг. Така е и с нациите, не осъзнаващи необходимостта от обединение. Те нямат успех, защото търсят виновни навън, а не вътре в народопсихологията си. Българите нищо не постигат, защото всеки дърпа чергата към себе си и им липсва колективното мислене на хора, обединени в едно гражданско общество, независимо от различията си. Трябва да се работи върху изграждането на стабилна ценностна система. Хората могат да се събудят, но ще отнеме много години, защото става дума за начина им на мислене. Когато ВСИЧКИ се обидинят в една кауза, осъзнавайки правото на живот и щастие на всеки, тогава демократичната система на управление ще е възможна.
Определено мисля, че решението е в самите нас!
... За съжаление, виждам, че отново се канят да ни вкарат в рамките на политическите представи за демократично управление; в рамките на статуквото такова, каквото беше, каквото е...
Президентът е този, който в момента е ПРОВОДНИК на политическите интереси на партиите - ТОЙ съзнателно ни тласка към това, което много скоро ще ни се случи и ще бъде до болка познато...
Вярвам, вярвам, че няма да спрем на средата на Пътя. Надявам се прозрачните ходове на политици и журналисти да са наистина прозрачни за всички българи, които искат Промяната! Надявам се да продължим по Пътя, докато не стигнем там, където желаем. Нека покажем и на другите народи за какво става въпрос, но първо да покажем на себе си, че искаме да живеем достойно не в някакво далечно и необозримо бъдеще (каквото може и да няма), а ДНЕС!
Поздрави и хубав уикенд, Руми, в навечерието на Националния ни Празник!
к.к.