Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 19:02 - 128 години от рождението на Алберт Айнщайн!
Автор: comfy Категория: Други   
Прочетен: 32702 Коментари: 80 Гласове:
1



Постингът се посвещава на copycat & jones

image

Да, той е!
Иска ми се да направя някакъв постинг за него, 
който да е много хубав и да казва много,
но все ми се струва, че, ако той можеше да го види,
щеше да ми се изсмее с прословутата си усмивка!

image

Всъщност, информацията за него е известна.
Може би не са толкова много хората, 
които знаят, че той получава Нобелова награда
не за Теорията на относителността (ОТО и СТО),
а за така наречения "външен фотоефект",
описан в негова статия още през 1905 г.,
когато е бил само на 26 години!! :)

image

Алберт Айнщайн е роден в Улм, Германия, на 14 март 1879 година. На 15-годишна възраст той напуска училище, тъй като не харесва дисциплината и зубраческата система там. През 1896 година влиза в Политехническия институт в Цюрих, Швейцария. При завършването му през 1900 г., поради неразбирателство с професорите си, той не се сдобива с университетско място.

image

През 1901 година получава Швейцарско поданство. Две години по-късно след множество разочарования получава работа в Швейцарското бюро за патенти в Берн. Оженва се за своя бивша състудентка Милева Марич, от която има двама синове, но бракът им завършва с развод по взаимно съгласие през 1919 година.

image

Междувременно още в 1905 година неговият гений се проявява с пълна сила. Теорията на отноосителността е само едно от няколкото значителни негови открития по това време.Той напуска Бюрото за патенти през 1909 година, след това напредва бързо и през 1914 година достига авърха на кариерата си, като става редовен член на Кралската пруска академия на науките в Берлин.

image

Като швейцарски поданик той не взема участие в Първата световна война, избухнала през август 1914 година. През същата година Айнщайн излага своя основен труд - общата теория на относителността. Пет години след това става световноизвестен с практическото и потвърждаване. През 1921 получава Нобелова награда по физика.

image

Когато нацистите взимат властта в Германия в началото на 1933 година, Айнщайн се намира в Съединените щати. Известността и смелите му изявления предизвикват в родната му страна нападки както срещу него, така и срещу неговите теории. Айнщайн никога повече не се завръща в Германия. Още с идването си в Съединените щати постъпва във факултета на новооснования Институт за съвременни проучвания в Принстън, Ню Джърси, където остава до края на живота си. Умира на 18 април 1955 година.

image

А ето и някои мисли на Айнщайн:

* Не забравяйте, че тези, които са по-чувствителни и благородни, са винаги сами - това е необходимо - и поради това те могат да се наслаждават на чистотата на своята собствена атмосфера.

    * С увеличаването на моята известност аз ставам все по-глупав, което, разбира се, е обикновено явление. Съществува прекалено голямо несъответствие между това, което си, и онова, което хората мислят, че си. Или поне това, което казват, че мислят за теб. Но всичко трябва да се приема с чувство за хумор.

* Що се отнася до работата ми, въпреки обещаващото начало, сега напредвам бавно и трудно. Във фундаменталните изследвания във физиката ние се движим пипнешком и никой няма доверие в онова, което другият, изпълнен с големи надежди, прави.

    * Моята научна работа се обосновава единствено от неудържимия ми копнеж да разбера тайните на природата и от никакви други чувства. Любовта ми към справедливостта и стремежът ми да допринеса нещо за подобряване условията на човешкото съществуване са съвсем независими от моите научни интереси.

    * Колко жалък е физикът-теоретик, когато се изправи пред Природата - и пред студентите си!

    * О, младост! Знаеш ли, че твоето поколение не е първото, което е бленувало за живот, изпълнен с красота и свобода? Знаеш ли, че всички твои предшественици са имали същите стремежи и са станали жертва на страха и омразата? Знаеш ли също, че всички твои пламенни желания могат да бъдат осъществени само ако ти успееш да постигнеш обич и разбирателство с хората и животните, и растенията, и звездите, така че всяка радост да стане твоя радост и всяка болка - твоя болка? Отвори очите, сърцето и ръцете си и не поглъщай отровата, която твоите предци така жадно изсмукаха от Историята. Едва тогава цялата земя ще бъде твоя родина и твоят труд и усилия ще създават блага.

    * Нищо истински ценно не може да бъде постигнато в резултат на амбиция или обикновено чувство за дълг. То може да бъде постигнато само чрез любов и преданост към хората и към действителните неща.

    * Науката е великолепно нещо, ако човек не е принуден да изкарва хляба си чрез нея. Всеки трябва да печели препитанието си, след като избере професия, за която е сигурен, че е в състояние да овладее. Само когато не сме длъжни да даваме отчет някому, можем да намерим радост в научните занимания.

    * През по-голямата част от времето ние, хората, живеем с лъжливото чувство за сигурност и удобство в едно привидно познато и сигурно физическо и човешко обкръжение. Но когато обичайният ритъм на ежедневието бъде нарушен, ние разбираме, че сме като корабокрушенци, които се опитват да пазят равновесие на една жалка дъска сред открито море, забравили откъде идват и незнаейки накъде отиват. Но след като веднъж завинаги се примирим с този факт, животът става по-лесен и не ни очакват повече разочарования.


Благодаря ви за вниманието! :)


                                                                      По материали от интернет



Тагове:   Айнщайн,


Гласувай:
1



1. sunflower - :)
13.03.2007 20:02
Много го обичам, много!
Някои от тези мисли не ги бях чела, за което ти благодаря!
А ето и една, която харесвам аз:
"„Ако не можете да обясните нещо на едно дете на 6 години, то това значи, че вие въобще нямате понятие какво означава това нещо.“ :)))
цитирай
2. wildroses - Хареса ми постингът!
13.03.2007 20:08
и съчетанието факти- вдъхновяващи мисли! :))

;)))

цитирай
3. tsvetamak - :)
13.03.2007 20:57
Обикновен и велик, мъдрец и учен!
Благодаря, постинга ти ми подейства много добре:)
цитирай
4. megi87 - Много интересно! Ти отново ме вп...
13.03.2007 21:07
Много интересно! Ти отново ме впечатляваш...:)
цитирай
5. анонимен - Постарал си се. Браво!
13.03.2007 22:30
Много обемно и полезно!
Поздрав!
цитирай
6. fiona - И аз благодаря, Comfy!
13.03.2007 22:52
Интересен постинг.
Ще добавя още няколко цитата от него.
***
"Великите мисли идват в главата на човека толкова рядко, че никак не е трудно да се запомнят.“
***
„Единственото наистина ценно нещо е интуицията.“
***
„Нещата трябва да са възможно най-прости, но не повече.“
***
„Има два начина да изживееш живота си. Единият е като мислиш, че не съществуват чудеса. Другият е като мислиш, че всяко нещо е чудо.“
цитирай
7. comfy - Слънчо, благодаря ти!!! :))
13.03.2007 23:47
Стискам ти ръката - и за любовта към него и за чудесната цитирана мисъл - негова е! :)))
Приятна вечер! ;)
цитирай
8. comfy - Радвам се, мъничка русалке!:))
13.03.2007 23:48
Ти си много любознателна и за мен е удоволствие да видя, че ти е допаднал постинга! :))
Поздрави и напред! :))**
цитирай
9. comfy - Цвете, радвам се, че си тук и
13.03.2007 23:49
даваш такава оценка!!!
Удоволствието е и мое! :)
Приятна вечер! :))**
цитирай
10. comfy - Меги, благодаря ти за искреността! :)))
13.03.2007 23:51
Ще се опитам и със следващия постинг да те впечатля! ;)*
Радвам се, че си се включила именно тук!! Благодаря ти още веднъж!!!
Поздрави! ;)*
цитирай
11. comfy - Радвам се, че го оценяваш, Ани! :)
13.03.2007 23:52
Щастлив съм, че и ти си тук и си съпричастна на успехите на този велик човек! :))*
цитирай
12. comfy - Фионке, много ти благодаря за допълненията!!
13.03.2007 23:54
Постингът става все по-добър с допълненията на всички вас, които коментирате тук! :))
Благодаря ти лично на теб!!! ;)*
Приятна и лека вечер! ;)*
цитирай
13. comfy - Инди, ти заслужаваш това посвещение...
13.03.2007 23:55
както и Копи.
Радвам се, че си тук - наистина!! :)

Приятна вечер, приятелю! :)
цитирай
14. amrak - негови са и думите
14.03.2007 00:06
"Цял свят се прекланя пред мене, а аз се прекланям пред Учителя Петър Дънов от България"
цитирай
15. comfy - Да, знам, приятелю, но
14.03.2007 00:07
добре, че го сподели тук!! :)

Добро утро! ;)
цитирай
16. amrak - добро да бъде
14.03.2007 00:35
:) подсещаш ме приятелче.. като гледам шарените формулки :) /харесва физика + /..
тцтц пак имам изпити, уааа.. струва ми се науката днес, като че ли поставени им фундаменти, надграждат я, без много да се оглеждат за друго или да съчетават, което според мен си е в известна степен закопаване..
поздравиии :)
цитирай
17. comfy - Може и да има "залитане", но аз, например,
14.03.2007 00:39
много си ги кльопам формулите, или, по-точно, имам интереси в областта на формализирането на явленията - то си е проблем отдавна и ми е много интересно... Теория на графите, изоморфизъм, изоспектрални двойки и т.н. Структури и техните производни функции........
Пожелавам ти само приятности днес, френд! ;)
цитирай
18. sunset - Гледам, че липсва най-крилатата фраза
14.03.2007 01:47
на Айнщайн: "Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен!" :) Позволявам си да я прибавя...:)))
цитирай
19. comfy - Добро утро, Залез! :))
14.03.2007 06:37
Да, благодаря за твоята добавка! :))
Пожелавам ти весела и красива сряда! ***
цитирай
20. sunyto - Добро утро и от мен!
14.03.2007 07:49
Айнщайн е пример за това колко е лесно да бъдеш откривател-просто не трябва никога да губиш детето в себе си:)Погледнете го само какъв сладур е...пък и мен като професионалист ме кефи прическата му:))Поздрави за поста!
цитирай
21. comfy - Добро утро, Съни! :)
14.03.2007 07:58
Благодаря ти за любопитния коментар! :)))

Пожелавам ти весела сряда! :)*
цитирай
22. pti - ехаааа
14.03.2007 10:47
Благодарско, съзерцателю!
Харесват ми нещата ти :))))

".. може да бъде постигнато само чрез любов.." - да използвам Айнщайн ;)
цитирай
23. comfy - ПТИчке, зарадва ме ти - толкова непосредствено звучиш! :)
14.03.2007 11:01
Радвам се, че ти харесват "нещата" ми! :))

Весел и слънчев ден ти желая! :))*
цитирай
24. анонимен - eto,tova e kqsmet-
14.03.2007 11:20
da si u4en i da si poet...
цитирай
25. comfy - Хе-хе, затова си го обичам Айнщайн,
14.03.2007 12:10
той даже и на цигулка свири, не само стихове пише!.....;)
цитирай
26. анонимен - taka sa u4enite-
14.03.2007 12:32
vse sa nai-napred...
цитирай
27. comfy - Последното е дискусионно, да кажем
14.03.2007 13:00
в Холивуд и на фестивала в Кан... :))))))))
цитирай
28. roksolana - По повод на Айнщайн и др.
14.03.2007 14:39
Племенницата му в написаната от нея биография на Айнщайн казва, че една от неговите настолни книги е била "Тайната доктрина" на Е.Блаватска. Една книга, която в никакъв случай не може да бъде наречена научна в светлината на официалната наука.
Която е в учебната програма на Масачузетския технологичен институт.
Едисон е бил член на Теософското общество на Блаватска и я е признавал за авторитет.Не знам, доколко той се е занимавал с научна теория или е просто гениален практик.
Какво са намирали тези великани в нея и книгите й? И са го смятали за авторитетно и са се съобразявали с това? Не знам дали е истина или легенда, но по думите на негови близки Айнщайн далеч не всички свои работи е публикувал, а много е и изгарял, защото твърде изпреварвали съвременното развитие на човечеството и не се знаело как ще се използват тези открития и за какви цели.
Наистина ми е интересно как именно такива големи и признати имена са намирали баланса...между този и "онзи" свят, между тези две реалности?
Благодаря ти,comfy, за изказванията на Айнщайн! Да живеят чистотата на нашата собствена атмосфера и чувството за хумор! :)
цитирай
29. comfy - Привет, Ваня! :)
14.03.2007 14:42
Доколкото и аз съм чел от него и за него, Айнщайн съвсем сериозно се заел с изучаването на идеята за Бога в по-късните си години, когато търсел възможности да "изгради" обща теория на полето...
Това, което ти разказваш е също много интересно и съм сигурен, че всеки, който се е докоснал по-отблизо с личността на този човек, ще може да допълни по нещо за него, което да прочетем всички ние...
Благодаря ти за добрата идея, всъщност, Ваня! ;)**
цитирай
30. анонимен - Поздравявам Ваня
14.03.2007 20:27
Моите адмирации към въпросите, които си задавате. Всички велики умове в даден момент разбират, че ако гледат света през бедните рогови очила на науката, рискуват да останат слепи.
Най-великите доктрини в света са наистина на хора като Блаватска, Рьорих, Щайнер, граф Сен Жермен, Франциск Азиски, Лао Дзъ и др.
цитирай
31. comfy - Да, всъщност, Ваня се оказа
14.03.2007 20:36
доста добър "опонент", или по-скоро партньор в разглеждането на какъвто и да е въпрос!!! :))) Уважаемите блогъри не знаят какви искри се разхвърчаха "зад кадър", за да можем тук да си говорим почти спокойно! :))))))))))))
Аз лично приветствам Ваня и затова, че премина много успешно "пробния тест", който, нямаше как, се наложи да използвам като трик. В същото време обаче тя ми отвърна с няколко такива "тестове"-трикове и така бързо разбрахме, че е лучше объединиться, чем ссориться!!
Така че, аз, анонимен, мога само да се присъединя към поздравленията!!!
Препоръчвам на всички да прочетат интересните й постинги, където тя си е същата - изключително многогранна и постоянно питаща, а в същото време с лекота отричаща основите под краката ви... :)))))))))))))
цитирай
32. анонимен - Поздравявам и теб
14.03.2007 20:52
и дългата твоя усмивка! :))))))))))))))))))))
Какво ще кажеш за любимите ми `учени`, изброени по-горе?
цитирай
33. comfy - Ами две неща:
14.03.2007 21:06
познати са ми не толкова като учени, но са ми познати...
и
познавам един човек, който ги подрежда често по същия начин! ;)

Благодаря ти!!! :)
цитирай
34. анонимен - още нещо:
14.03.2007 21:23
има ли начин да се запозная с този човек, който ги подрежда като мен? може да е душата ми близнак. ако споменава често и Айнщайн - това е моят човек. бъди човек - подай човека.
цитирай
35. comfy - С удоволствие, но трябва да попитам човека -
14.03.2007 21:26
нямам оторизация да "подам" човека!
А да го предам - никога! ;)
цитирай
36. анонимен - питай
14.03.2007 21:47
събуди ми любопитството. впечатлен съм. освен ако не ме будалкаш? ще намина пак ако си питал. ако е жена, искам я. ;))
цитирай
37. comfy - Ще питам... но да кажа, че е жена,
14.03.2007 21:51
и сега мога, обаче какво значение има това??
И какво значи "искам я";))
цитирай
38. анонимен - съвпадението винаги има значение ;))
14.03.2007 22:10
кои са любимите ти `учени`? изброй си ги. и кажи, че ако има жена, която да ги подрежда и харесва точно като теб, не я искаш? ако имаш адрес за кореспонденция ще ти пратя e-mail да й го предадеш. може да си нашия Купидон. ;))
цитирай
39. comfy - Добре.
14.03.2007 22:14
За Купидон едва ли ставам, но за "телефонист" в най-общ смисъл на думата... Давай адреса! ;)
На лични, нали?;)
цитирай
40. анонимен - нямам тайни
14.03.2007 22:33
valyo_banow@abv.bg
цитирай
41. comfy - :))))
14.03.2007 22:37
Доколкото човека, когото търсиш, влиза тук и чете някои от писаниците - дори и моите, може това да се окаже достатъчно...
Но, обещанието си е обещание - ще бъде предаден адресът в петък или събота, поради мои си технически и екзистенциални причини, ОК?
цитирай
42. анонимен - петък Ден на майстора
16.03.2007 11:16
да не се отметнеш от обещанието си, comfy ;)) в очакване съм ;)) и ако не си я измислил тази жена, ще те черпя с отлежал двадесетгодишен Димят.
цитирай
43. comfy - Няма какво да я измислям - тя си
16.03.2007 12:48
съществува и така... Но не обича такива "измислени" места, като блогове, форуми и прочие - това е...
Така че... сори - точка по въпроса за нея! :)
цитирай
44. анонимен - изметна се, човече,
16.03.2007 13:16
а мислех, че аз трябва да имам отношения с такава жена. може ли да ми дадеш поне Кю или адрес за кореспонденция? освен това какво искаш да кажеш с това за `крехкото равновесие на общуването помежду ни с нея...`
цитирай
45. comfy - Знаеш ли, Анонимен,
16.03.2007 13:24
напомни ми за Пол Дирак. След поредна негова лекция, той попитал:
- Има ли въпроси?
Надигнал се един студент от третия ред и казал:
- Не разбрах как получихте уравнението под номер осем.
- Това е твърдение, а не въпрос! - казал Дирак. Има ли въпроси?

... Та, това товето вече не са коментари, Анонимни приятелю.

И точка!
цитирай
46. анонимен - последно и се оттеглям,
16.03.2007 13:52
защото явно нещо те раздразних, за да ми биеш точката, а и виждам, че не си човек, който вярва в съвпаденията. казвам се Валентин Банов. и съм извън анонимност. въпрос беше `може ли да ми дадеш поне Кю или адрес за кореспонденция?`
няма да й навредя, само искам да видя дали съвпадението, което ти сподели с мен е истина.
молбата ми е да предадеш това, което ще напиша сега, заедно с моя адрес:
`Всички велики умове в даден момент разбират, че ако гледат света през бедните рогови очила на науката, рискуват да останат слепи.
Най-великите доктрини в света са наистина на хора като Блаватска, Рьорих, Щайнер, граф Сен Жермен, Франциск Азиски, Лао Дзъ и др.`
Предварително благодаря за твоята отзивчивост!

цитирай
47. comfy - Предадох й цялата ни "кореспонденция" тук!
16.03.2007 13:56
Доколкото разбрах - не беше впечатлена...

... Ще изпълна молбата ти - бъди сигурен!! ОК? :))
цитирай
48. анонимен - ok
16.03.2007 14:15
и прати моя и-мейл,плийз ))
цитирай
49. comfy - Разбрахме се!
16.03.2007 14:16
....
цитирай
50. roksolana - comfy,
16.03.2007 15:33
Какво ти дължа за рекламата? ;))))))

Валентин Банов,благодаря за поздравленията и адмирациите! :)
цитирай
51. comfy - Ами...
16.03.2007 16:02
ти си знаеш, Ваня! :)))))))))))))))))))
цитирай
52. анонимен - моля, моля
16.03.2007 17:51
комплимента беше заслужен. Ти ли си жената, която подрежда учените като мен? и която comfy крие така упорито? писах ти в твоя блог, жена с очи на изток, със сърце на юг )) за да не пречим тук.
цитирай
53. анонимен - тенкс
16.03.2007 19:24
получих писмо от roksolana. удържал си си думата ))
цитирай
54. анонимен - Съвпаденията не са Съвпади
16.03.2007 23:22
Прочетох. Смях. Не знаех, че ти знаеш, че обичам тези хора. Явно съм се споделила в бръснещ полет. Еее... порядъка при мен е малко по различен, откакто разбрах, че граф Сен Жермен е и Шекспир. Изпуснал е и Д`Алвейдър. И други...
Хахахахаххх... мисля, че е редно да поемеш и вината и... мезетата.
Перо за сън... Усмивка. Топла.
цитирай
55. comfy - Усмивки, слънчеви...
17.03.2007 11:32
и на теб! ;)

Обещавам като се съберем всички да донеса и вината и мезетата! :))))
цитирай
56. анонимен - ПроСветлеНие
18.03.2007 17:02
Харесвам Айнщайн затова ще пиша тук, щом ми се прииска да сменям думи с теб. Обещах ти да прочета всичкостите. :))) Чета книга от 600 стр. диагонално за 10 мин., така, че познай колко процента читаемост се е случила в мен тези дни в промеждутъците време?
Почти преживях "външен фотоефект" :))) И отделих електрони от удоволствие, четейки Една поетеса - Павлина Йосова, pin4e.
Другото, с което влизам в коловоза на Разбирането е твърденията на zenn, че "записвайте мислите си под каквато и да е форма-в писма,емейли,стихове, разкази,поеми,есета,видеоклипове,аудиозаписи... освен удоволствието,което извличате,в отговор на умствените предизвикателства мозъкът разширява връзките между невроните-дендритите, аксоните и слепващите клетки се увеличават и разрастват.Това разрастване на обема и разнообразието на връзките между невроните прави Мозъка удивително устойчив на мозъчни заболявания-като болестта на Алцхаймер, мозъчните инсулти и старческа деменция."
Еха! Това ме направи съвсем приемаща! Усмивки.
цитирай
57. comfy - М-да, интересно...
19.03.2007 08:50
Пин4е и аз бих я порекламирал, но тя не се нуждае от награда!!
Цитираното е наливане на вода в моята мелница (!), макар и да има дискусионни елементи в него - важното е, че е така в оьбщи линии...

Хе-хе, просветление!!!! ;)
Усмив*ки и на теб! ;)
цитирай
58. анонимен - много станаха анонимните-
19.03.2007 10:28
като на хотентотките на шиите гривните...
цитирай
59. анонимен - Светулково откритие
19.03.2007 11:35
Стигнах до един предполагаем априори и натрапчив към днес, извод. Ха! Най-четените блогъри са тези, които препечатват от пресата... жълтинки предимно /около 460 000 пъти е най-прочетения човек/ Защо мислиш, че хората не проявават лично творчество и свободословие в около 84 % присъствени писмена?
И още нещо... до тук Ти си най-интересния за четене с твоя "Утешителен анализ" :)))
цитирай
60. roksolana - :)
19.03.2007 14:46
Голям смях с това писмо! :)))))))))
comfy, удържал ли си си думата? Доколкото разбирам - да. Но аз какво общо имам с това, не знам...
цитирай
61. comfy - Благодаря на анонимния
19.03.2007 16:06
с коментар номер 60! ;)
цитирай
62. comfy - Ваня, аз думата си сдържах, но
19.03.2007 16:07
ти нямаш нищо общо с това! :)))))))))))))))))

Някои анонимни, като Валентин Банов, нещо се пообъркаха... :)))))))))))))))))))))))
цитирай
63. comfy - Анонимен с коментар номер 59
19.03.2007 16:08
съгласен...
цитирай
64. анонимен - имаше въпрос
19.03.2007 18:48
в Светулковото откритие на `анонимния`№ 60. /май пак ме обзема желание за трайна дистанция./
цитирай
65. comfy - Имаше въпрос, Светулке, но
19.03.2007 18:52
познавайки частично някои твои "характеристики" счетох въпроса за реторичен и... съответно не отговорих...

Г Р А Ф О М А Н И Я!!!

;)

... отговорът да се счита за частичен, но почти пълен!
цитирай
66. анонимен - (х)именно! за ГрафоМанията иде реч.
19.03.2007 19:12
Ти накрая ще влезеш в пълна Хармония с мен. :))) И ще приемеш, че тук е "чистилище" на души, графоманията е повсеместна, а ние можем да създадем нова стратема Дуоника. :))). Остават ми само някакви си 16 % и нищо, ама нищичко, освен Един човек, който ще прочета подробно... донейде. Знам, че кимаш неодобрително, то аз съм хомоцентрик все пак. :)))
цитирай
67. comfy - Изборът, приятелко, е интересно "същество" -
20.03.2007 07:50
всеки си го прави (сиреч "създава") сам - е, с помощта и на другите около него, но само в някаква степен.
Аз обичам да чета и неща, за които предварително се знае, че няма нищо ново в тях - ама наистина ли няма, питам се... И често намирам толкова идеи - дори в телефонния указател има много такива идеи и идейки...;)
Това, че е "чистилище" на души съвсем не е беда - отдавна не само аз зная, че такова чистилище е СТРАШНО необходимо и всичко зависи от вида, в който ще го построим! Мисля, че този тук (вид) е изключително удачен!!!
... Вчера имах пациентка, която сега изучава "а, б-то" на компютъра и защо мислиш - за да участва в различни чатове, форуми, клубове по запознанства, виртуални библиотеки, блогове - някой й бил разказал, че само така може да извади "дявола" от себе си и да го прехвърли на друг....:)))

Не съм настроен отрицателно дори и към графоманията тук - ПЕСТИ СЕ КУП ХАРТИЯ!!! А оттам и по-малко изсечени дървета... ;)))))

Поздрави и лек ден!!! ;)*
цитирай
68. анонимен - roksolana Ваня и comfy
20.03.2007 10:57
объркването често е полезно )) благодаря и на двама ви, че ми дадохте Светулка, всеки по свой начин. писмото ти Ваня ме зарадва много. постъпката ти comfy ме направи щастлив. отдавна не бях изпитвал такова чудо. абе влюбен съм ))))))))
цитирай
69. comfy - Наистина ли, приятелю?? :)))
20.03.2007 11:35
Ами, аз лично, страшно се радвам!!!! :)))
Много е готино да си влюбен!!!! Дерзай, Вальо! :))
Успех и на двама ви!!! ;)
цитирай
70. анонимен - наистина,comfy
20.03.2007 12:17
пролет е и каквото има да става, ще става. Ваня също е вдъхновяваща. няма да се `виждаме`повече, затова успех и добро настроение ))
цитирай
71. roksolana - :)))))
20.03.2007 12:31
:)))) УРРРААА!!!!
Да живеят объркванията и всички влюбени на света!
Вальо, нали знаеш - "Вярвате ли в чудеса? Не! Аз разчитам на тях!" :)))
цитирай
72. comfy - Радвам се за теб... :))
20.03.2007 13:47
Тъкмо сега чета как е "отвъд смисъла" и намерих там няколко "сказания за любовта"...;)
Ами, нетърпявай - нетърпението е двигател напред!!! :)))))
Поздрави! ;)
цитирай
73. comfy - Съпричастен съм на радостта ти, Ваня!
20.03.2007 13:48
Напред с любов и усмивка! :)*
цитирай
74. анонимен - и аз се радвам за мен ))
21.03.2007 02:06
човек и добре да лети каца. бъзикай се ти с любовта и нетърпението ми, но аз съм като китайската капка ))
Ваня, ще ти пиша веднага щом кацна обратно утре.
бъдете здрави!
цитирай
75. comfy - Благодаря за пожеланието!
21.03.2007 08:51
Бъди!! :)
цитирай
76. priqtel12 - "...тези, които са по-чувствителни и благородни, са винаги сами - това е необходимо ...."
10.08.2009 20:08
".........тези, които са по-чувствителни и благородни, са винаги сами - това е необходимо ............"!!!!
Дали е така наистина, как смяташ???? Страшно ме заинтересува тази мисъл.......дали е необходимо или предизвикано от тях самите......защото другите не се чувстват на висотата им.....или те самите някак ги прогонват......чудя се....А дали наистина така се чувстват по-добре? Май не, или да....ти какво мислиш, интересно ми е???Как все успяваш да ме замислиш!?!?


Виж, за написаното по-долу , нямам какво да размислям, приемам ги безрезервно и вярвам, че са правилни, като разбира се си избирам живота, в който постоянно става някакво чудо!!!!ПОЗДРАВИ!!!

„Единственото наистина ценно нещо е интуицията.“
***
„***
„Има два начина да изживееш живота си. Единият е като мислиш, че не съществуват чудеса. Другият е като мислиш, че всяко нещо е чудо.“

цитирай
77. comfy - Ами...
11.08.2009 08:21
честно казано, не знам дали това е необходимо... но може би е вярно, че е предизвикано от тях самите...

Сега пък ти ме замисли, Иве.......

Поздрави, приятелко! *
цитирай
78. priqtel12 - Ще ми бъде интересно да споделиш до какви мисли те доведе това....
11.08.2009 08:40
ако искаш....
цитирай
79. comfy - Разбира се,
11.08.2009 08:48
но малко по-късничко, че сега нямам време... :)
цитирай
80. priqtel12 - Не е задължително дори да бъде днес....
11.08.2009 09:51
просто ми е интересно........защото то е свързано с нас и живота ни...., а и щом приемаме, че има нещо вярно в останалите мисли на този гений, значи и тук би трябвало да има зрънце...Но тогава.....Излиза, че можем да привлечем или отблъснем човек неволно, защото той е почувствал какви сме, дори и без нашето знание или желание....Но нали пък благородните и добрите хора всички ги обичат.....или не ги обичат?!? вече не знам....но като се замисля от друга гледна точка, точно когато си позитивен , с нагласата си отблъскваш лошите хора, или ги караш да променят отношението си към теб, или....о, стига вече, като се замисля май мога да намеря хиляди за и против тезата, но дали това , което е против, не е всъщност допълнение на същата мисъл, но погледнато от друга страна....Ще помисля повече!!!ПОЗДРАВИ, ПРИЯТЕЛЧЕ!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3333060
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61744
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930