Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2007 11:22 - Десен и Ляв мозък - резултати!! ;)
Автор: comfy Категория: Хоби   
Прочетен: 13830 Коментари: 31 Гласове:
1

Последна промяна: 19.02.2007 19:18


image

Предполагах, че няма да имате търпение и затова се постарах по-рано да пусна постинга! ;)
Искате да прочетете теорията и да направите упражненията, тогава натиснете тук!

Функционална асиметрия между лявото и дясното полукълбо на мозъка - резултати!
 
16 типа характери - кратки описания. "Д" - десен тип реакция, "л" - ляв.

ДДДД
1. Ориентация към общоприетото мнение (стереотипи). Характерът е от консервативен тип. Постоянен стремеж към "стабилно", "най-правилно" поведение. Винаги е прав в оценките си - не допуска възражения или оспорване на мнението му.

ДДДл
2. Неуверен, нестабилен характер, но с изявен консерватизъм. Слаб тип темперамент. Най-характерна черта - нерешителност.

ДДлД
3. Способност към кокетство, решителност, чувство за хумор, активност, енергичност, темпераментност, артистизъм. При общуването с такива хора е необходим хумор и решителност, тъй като този силен характер не възприема слабите типове.

ДДлл
4. Рядко срещан и самостоятелен тип характер. Кокетство, чувство за хумор, мекота, артистизъм. Съществува известно противоречие между нерешителността му и твърдостта на характера. Висока контактност, но бавно привикване към другите.

ДлДД
5. Делови тип характер, съчетаващ аналитически ум и мекота. По-често се среща у жени. Това е общоприетият тип "делова жена" или бизнес-дама. Бавно привиква към новото, много внимателно се отнася към всичко. Такива хора никога не влизат в конфликт "челно", при тях преобладава, разчет, търпимост, "гъвкавост", забавеност в развитието на отношенията, известна хладност.

ДлДл
6. Най-слабият тип характер - среща се много рядко. Беззащитност и слабост. Подложен на и възприемчив към различни влияния. Среща се само при жени.

ДллД
7. Склонност към нови впечатления и способност да не създава конфликти. Известно непостоянство, способност да кокетничи в аналитичен маниер, особена мекота. Емоционална забавеност, привлекателност. Простота и смелост в общуването, способност да се превключи на нов тип поведение. По-често се среща у жени.

Дллл
8. Непостоянен и независим характер, основна черта - аналитичност. Среща се много рядко.

лДДД
9. Често срещащ се тип характер с много добра адаптация към различните условия. Емоционалност в съчетание с недостатъчна настойчивост, която се проявява преди всичко при решаването на стратегическите въпроси (сключване на брак, избор на образование и т.н.). Висока податливост към чуждо влияние. Лесно контактува с останалите типове характери. При мъжете емоционалността е понижена, наблюдава се склонност към флегматичност.

лДДл
10. Слаба настойчивост, мекота, отстъпчивост при внимателно въздействие и влияние върху него, наивност. Изисква особено, щателно отношение към себе си - тип "малката кралица".

лДлД
11. Най-силният тип характер, трудно се поддава на преубеждение. Способен е да проявява настойчивост, но понякога тя преминава в "зацикляне" върху второстепенни цели. Силна индивидуалност, енергичност, способност за преодоляване на трудностите. Налице е известен консерватизъм, поради недостатъчното внимание към чуждите гледни точки. Такива хора не обичат инфантилността.

лДлл
12. Силен и ненатрапващ се характер. Практически не се поддава на преубеждаване. Основна черта - вътрешна агресивност, прикрита с външна мекота и емоционалност. Бързо взаимодействие, но бавно взаиморазбиране.

ллДД
13. Най-отличителното за този тип характер е дружелюбие и простота, както и известна разхвърляност на интересите.

ллДл
14. Основни черти: простодушие, мекота в отношенията, доверчивост. Много рядък тип характер (1% при жените, а у мъжете практически не се среща).

лллД
15. Емоционалност, в съчетание с решителност (това е основната черта), енергичност, известна разхвърляност. Всико това довежда до това, че у такива характери са възможни емоционални, бързо приемани, необмислени решения. затова, при общуване с тях е важно използването на допълнителни "спирачни механизми".

лллл
16. Способност да се погледне на нещата по нов начин (антиконсерватизъм), най-голяма емоционалност, индивидуалност, егоизъм, инат, защитеност, понякога преминаваща в затвореност. Имат способността "ослепително" да се усмихват.


И така, открихте ли се? Надявам се! И помнете, че достоверността на тези оценки е само в ПЪРВО приближение!! ;)

Успешна седмица!! :)



Тагове:   мозък,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Ха
19.02.2007 11:33
аз съм 16:)
цитирай
2. wildroses - хехе
19.02.2007 11:58
това с прицелването ме подведе и трябваше наистина няколко пъти да затворя очи :) и в крайна сметка попаднах в 5. Благодаря! много обичам такива тестове :))
цитирай
3. pti - :)
19.02.2007 12:57
вече (като доволна от резултата) мога да си призная, че се усмихвам ослепително ;) т.е. 16 :)))
цитирай
4. sunflower - :)))
19.02.2007 15:36
Номер 3 съм аз. :)
цитирай
5. comfy - Слънчогледче,
19.02.2007 16:13
знаеш ли, че по този тест и аз съм номер 3... Съвпадаме си... по характер...
;)
цитирай
6. sunflower - :))))
19.02.2007 16:33
А, коя зодия си, ако не е тайна? :)
цитирай
7. comfy - Рибка съм
19.02.2007 16:45
или шаран - знам ли? ;)
цитирай
8. sunset - Ха-ха!
19.02.2007 16:48
Аз пък съм сухарката от №1!!!
Категорично несъгласна!!! :))) Въобще не ми се връзва на Рибешката природа!!! :)))
Поне на първо четене... На второ може и да намеря пресечни точки на двете успоредни прави...:-)
цитирай
9. comfy - SUNSET, SUNSEEEET,
19.02.2007 16:54
върни се малко назад и прочети написаното с червените буквички в постинга - ОК? ;)

Ето, сега е по-добре, нали? ;)
цитирай
10. sunset - Малко съм късогледа по принцип,
19.02.2007 17:14
ама го видях написаното с червеничко, споко! :)))
Просто малко да се надсмея на себе си... Обичам да го правя, здравословно е... :)))
Пък и виж колко усмивки съм сложила, мислех, че ще се схване самоиронията ми... :))) За друг път да си знаеш!!! :-))) Поздрави!!!
цитирай
11. comfy - sunset,
19.02.2007 17:20
винаги ме радва такъв поглед върху нещата!! Поздравявам те! ;)
цитирай
12. esen - Аз се харесах;-)
19.02.2007 18:10
в №3
цитирай
13. tanque - ***
19.02.2007 19:06
Абсолютно лява съм - ЛЛЛЛ - ама хич не се учудвам де, левичарка съм си по принцип:)
цитирай
14. mapplethorpecala - comfy, интересна е това хрумване ...
19.02.2007 19:25
comfy,интересно е това хрумване с наслагването на буквите.

искам да обсъдим нещо важно..
самата категория "характер" е дясна.

приписването на характер,там където го няма,или с манипулативна цел е ляво.


изискването характера да следва,да се движи към характеров модел е лява идея.

Ставането на характера без модел ,през себеполагане е дясно...


отсамосебе си произлиза въпроса,дали можем да смятаме,че щом сме потърсили характер на определено място,в резултата на това търсене ние ще го открием.

безхарактерността е характерност.

липсата на хаактер и безхарактерността на са едно и също нещо!

цитирай
15. comfy - Приятелю mapplethorpecala,
19.02.2007 19:40
определено начинът ти на разглеждане на точно този въпрос ми импонира, но той измества малко нещата, поставени за цел чрез този постинг...

Нищо лошо в това, разбира се...

Това, че категорията "характер" е "дясна", манипулацията "лява", създаването на модел също - "ляво", а ставането на "характера" без модел "дясно", говори, или намеква, най-малкото за две неща:
1. Функционална асиметрия на мозъчните полукълба има (именно функционална!!)
и
2. Влаганата семантика в употребените думи не е еднозначна с възприеманата...

Дихотомичното разглеждане често е опростяване, но в случая това не е така просто защото имаме две страни - лява и дясна...Разбира се, никога не трябва да се забравя за "точността" на инструмента - в кое приближение работи, както и това, дали този е инструмента, който мери интересуващото ни Нещо или той измерва съвсем други неща... Въпрос на стандартизация, статистика, репрезентативни извадки, корелационен анализ и т.н.
... Ей, приятелю, като напишеш нещо и не може човек да се спре да пише (говори) по него - става някаква индуцирана логорея, която се надявам поне мъничко да е смислена (надявам се е "дясно"), а поне 10% - "ляво"! :)))))))))))))

Приятна вечер! ;)
цитирай
16. mapplethorpecala - аз харесвам такава яснота, защото е ...
19.02.2007 19:51
аз харесвам такава яснота,защото е спокойна .

двете форми на афазия.якобсон.


цитирай
17. comfy - Не винаги
19.02.2007 19:53
сензорната и моторната афазия са спасение!! ;)
цитирай
18. mapplethorpecala - френд комфи, фотографиите вие ли ...
20.02.2007 01:43
френд комфи,
фотографиите вие ли сте ги правил.

много са добри.
аз съм завършил фотографския техникум и през 1986/89 направих няколко хубави снимки.
майка ми обаче е отличен фотограф.

аз не можах да я достигна.

мисля,че това,което ще кажа за това отношение между мен и нея на терена на фотографията е много близко до темата-талант-дисциплина-дарба-образец-девииране на образеца(разсъдък-разум както кант иоще повече шопенхауер ги разбират)

от малък майка ми ме е снимала..както се вижда на снимката в моя блог..това е снимка правена в монте карло през 1983.
розовите петна са вилите по крайбрежието,,майка ми ме е снимала още от бебе.
много от тези снимки са влизали в изложби и по вестници и списание от началото на 70-те.

това може би предопредели да пожелая да ми е по-интересно да не съм фотографиращия,а фотографирания..след време всички мои снимки станаха снимките ,които правя на себе си...

през 1989 заминах за австрия и а през февруари вече живеех в един пънкарски апартамент,къдто едно от момчетата андреас фотографираше ежедневито,и най-вече сексуалните ситуации...
той имаше и любителска кио камера,на която има заснети около 500 часа документи за една епоха,която вече я няма.както и нейните герои.,нейните Хиацинтус-и.
нямах никакви пари и в един момент разбрах за
фотографско ателие "клуб камера" намираше се над самия клуб,който беше син ,нещо като камера обскура.
вътре даваха по 500 шилинга 40 долара 1 към 12 беше курса тогава.ако стоиш от 20ч до 24ч защото там идваха най-различни фотографи и снимаха различни неща.
за мен това бяха доста добри пари ...само че не можеше да ходиш повече от един път на 10 дни...в този смисъл ,че това не е всекидневен приход.
аз никога не съм получавал 40 долара за своя снимка...затова реших,че това много добре показва,на кой къде му е мястото
през 1992 вече правех снимки на цялото си тяло...коляно,ходила,ръце,,плешки,рамо,ушите очите,носа,лакътя..и т.н...някои от тях например ръчете в
в нисък и висок ключ


няколко години след това прозрях факта,че майка ми е истинския фотограф във семейството,а аз съм имитатор..(повечето мъже сме такива и е добре да се признава по-често това)

например ..за да направи снимка и то прекрасна с много живот ,безупречна композиция тя не се нуждаеше да следва образци..

през 1987 аз видях няколко неща на маплеторп...
и започнах да искам да съм него.

е..понеже е много трудно дори да се постигне базата -ателие,осветеление,реквизит аз ползвах заместители и поради тоа се получиха някакви доста по-различни неща,някои от тях напълно гротесктни ,други психопатологически,трети направо налудни,които падаха сами в себе си,понеже можеха да се задържат за много кратко време,в мигът докато окото срещне образа и остане предизвикано от това,което вижда..след това постепенно то си дава сметка,какво е видяло и че в момента вижда вече нещо друго и смисълът пропадаше в някакви напънати изображения,акаузални или напълно безсмислени...

това беше да кажем втория етап на низостта през която всеки фотографчия минава.
първия е ,когато си мислиш,че може да вземеш хубав 'абсурден" кадър във всяко време,просто защото има кофи с боклук..до които може да поставиш телевизора,детска кукличка или всичлите тези глупости през които всеки минава..някои завинаги остават в това и снимат възрастни лица-белезите на времето по душата,любима хилозоистическа перспектива на славянството- (да се открива душа навсякъде или да кажем така"душата следва от всичко..интенсионалност търсенето и намирането на душа-от всичко и навсякъде..оргия на душата..което ще рече,че по-скорррро тя отсъства след като толкова лесно застава в кадър.душата би трябвало да е деликатна и да се показва трудно)


този е първия момент на несвободата и и грозното.
самонадеяността и бездарието.

вторият период на неосъзнатост ,несвобода и остранедостатъчност е този,в която вече си начуил ,постигнал си вече някакъв напредък с камерата.фокусираш вече добре...в смисъл,че си позволяваш да снимаш обектите в перспектива и си се научил ,че е хубаво да отваряш блендата до 2,8 за да опацитира някой от обектите-предния,задния,може и двата.
научил си да мяткаш камерата рязко в страни за да се получи същия ефект -така фона се размацва,а движещия се обект се хваща в неговата динамика,защото си метнал апарата по посока на неговото движение. вече си разбрал,че е хубаво да да слагаш хората,които снимаш да се напрегнат ,като дършат някакъв предмет,който не се вижда в кадър,но това прави от рамото и врата да изглежда различно..тогава в този период вече си изработил едно просто умение спрямо осветяването-композицията,избиването на зърно ,като копираш с халогенова крушка ,да снимаш с диапозитив за изкуствено осветеление на естествена светлина ..достатъчно е да си имал за всичко това един брой на френското Фото" и пожелаеш всичките гъзарии в една снимка...

в това време обаче си изпуснал страшно хубави неща да преминат край теб като кадри(самият аз бях взел доста добри снимки,които захвърлях и не им отделях никакво внимание а се напрягах да щракам като във френското ФОТО обекти,които нямат общо с онези..с практика б100 или мтлп.
но по-важното,което пропускаш не са кадрите,а това,че си пропуснал да формираш собствен стил...спокойствие и свобода.

знаете ли как много лесно се разбира,че сте попаднали в този втория период на низостта в изкуството..
лесно е..
в този период за да снимате,вие се нуждаете не от това да гледате през визьора,а имате голяма нужда да гледате все повече и повече образци,да научавате кои са триковете и визуалните моди на последния сезон..търсите повече списания,отколкото качествена хартия или филми..

няма да си купите проявител ,а ще си купите списание..каталог на фотограф на издателството ташен.

постепенно това безсмислие започва да уморява...

след годино започнах да разглеждам снимките на майка и се удивявах ,че тя е постигала качества близки до тези на образцовите фотографи.

просто тя е жена и има талант за това..

аз благоговеех пред тези фотографски постижения на западните фотографи,както и ранно-съвтските фотографи(родченко)..веднъж разглеждах едно списание пълно със ян садуек ,маплеторп,ман рей,хелмут нютон,айведън .
и се тюхках,ахках,охках ,пъшках,скубех си косата,навивах си фитилчета от кичурчета от неврозност и се дзверех опулен,като амфетаминясал мангал.майка ми надникна ,доста колебливо ,защото очакваше да се конфронтирам с нея на естетическото поле,където се бях барикадирал яко с глупости..
тя много внимателно ми каза.

скъпи синко,ще ми позволиш ли да видя това списание.


-хм,какво ли разбираш си викам аз наум и и го подавам,сякаш държа Carier огърлица и я давам на някой,който не е чуваал за марката да я погледне...

майка ми разгледа внимателно ..каза ми кое и харесва и само с две ясни изречения,които днес не мога да възпроизведа,но запомних,как се усещах от тях!
така ме затисна това,че тя не беше гледала в продължение на 2 години списания ,а с тези две изречение обезсмисли всичките ми усилия да се направя фотограф през зяпането..

харса някои неща на маплеторп и ми обясни защо това няма как да не й хареса..като на фотограф,но не и като на човек.

тогава не я разбрах...днес мисля,че малко по-добре я разбирам..

може би тя знаеше,че такова фенство не е артистическо,че истинските аристи,комуникират помежду си по-иначе...
отиват правят това,което им диктува техния талант и излагат един до друг...а не един зад друг..



моя резултат е ддлд

аз обаче си мисля,че повечето хора дават най-често или този резултат.

както правилно пише в някои от комбинациите-много редки..
на мен ми е интересно ,да кажем от 1000 човека,колко от тях попадат в ДДЛД.

мисля си,че това са около 950 ...казвам това,защото ми се струва много естествено например,дясната ръка да застане над лвата при ръкопляскане..

за това съм сигурен,защото съм го правил докато пуша.

винаги прехвърлям цигарата в лявата ръка,за да мога да я подложа на дясната..предполагам така става със 90% от хората.прав ли съм


това,че лявата ръка в положението 3 се оказва отгоре дясната става,защото тръгваш първо с дясната към лявата....
а това е вероятно,защото пиша с дясната...

както и като съм в банята,първо с дясната ръка слагам шампиоан вътху лявата.

много по-често се почесвам с дясната ръка,когато ме сърби от лявата страна на главата,дори това да е много неудобно за дясната ръка..
така в положение 3 си мисля,че лявата остава отгоре защото е пасивната ръка.

положение 1 мисля,че мога да обясня пак с това,че си служа по-добре с дясната,защото тя в тази ситуация се държи като обхващаща лявата.

защо в 1...отбелязваме преимуществото на дясната като Д,а в три ,като Л(което е пасивната ръка в случая,въпреки,че тя остава отгоре
цитирай
19. comfy - Приятелю, mapplethorpecala!
20.02.2007 10:56
Благодаря ти за просторната ифнормация за теб и част от живота ти - радвам се, че си споделил толкова много...
... Не всички фотографии, които пускам тук съм правил аз - дори бих казал, че само някои от тях. Обичам много фотографията - като ученик и студент съм прекарал не малко часове пред ваничките с разтворите и съм се взирал през червената светлина в получаващото се изображение с помощта на чешски фотоувеличител "Крокус"... От този период са ми останали хиляди снимки - ч/б естествено. После... нещата се промениха и сега е важно да имаш "само" добър и точен поглед - останалото го прави дигиталната технология. И, все пак, не е съвсем така... Да си добър фотограф е доста комплексно понятие, свързано, освен с всичко друго, и с наличието на голяма обща култура... Това последното ми се струва доста важен "елемент" от цялата съвкупност такива при добрите фотографи... Талант - да, но тук се сещаме за определението за "талант" и по-точно как то е свързано с огромното количество труд, който трябва да влагаш ежедневно...
... Ти много обичаш майка си и това е добре... във всяко отношение. Нищо не прочетох за баща тьи, но не го свързвам с някакви там Едипови комплекси - просто не ти се е искало да разказваш за него... аз пък няма да се спирам на желанието ти да се идентифицираш с Маплеторп....
... Периоди на "неосъзнатост" и "несвобода" има всеки и те могат да са различно дълги, а може и в тях да се оплетеш за цял живот - интересно е, че си успял да повдигнеш и тази тема! Радвам се колко добре си се положил на самоанализа - резултатът е налице - определено...
... Що се отнася до резултата ДДлД - ами, да, статистически той е един от най-често срещаните - но не в толкова голям процент, колкото си предположил (известната на мен цифра е между 60 и 70%), но какво да се прави, като сме малко "завъртяни" надясно повечето от нас... Но не бива да преувеличаваме значението на инфото, която получаваме, чрез този "тест". Между другото, тестът съществува в много по-обемен вариант - в смисъл, повече са упражненията, за да се разкрие по-точно функционалната асиметрия между двете полукълба на мозъка... Интересен е въпросът защо съществува тя и защо е толкова изразена понякога??... Но това е друга тема...
И оше нещо - не винаги активността е показател за наличието на дадена функция, понякога е точно обратното: липсата на активни разхвърляни движения по цялото тяло и крайниците, не означава, че липсва такава функция на нервната система - напротив, ако се премахне подтискането на така наречената екстрапирамидна система ще видим точно това - разхвърляни активни движения по цялото тяло и крайниците: екстрапирамиден синдром. Липсата му, обаче се дължи на процеси на задръжка (освен възбудни, има и такива), които са активни, но се манифестират като пасивност... Това го разказвам във връзка с твоето последно изречение... :))

Благодаря ти още веднъж за този, рекорден по обем бих казал, "коментар"!

До скоро, приятелю! ;)
цитирай
20. mapplethorpecala - е. . не е точно коментар. . ;)))))...
20.02.2007 14:20
е..не е точно коментар..;)))))
за майка си разказах,заради темата..

талант-природа-наследяване-дарба-образованеие и т.н

на всеки бих препоръчал
ФЕНОМЕНОЛОГИЯ НА ПСИХОЛОГИЯТА НА ХУСЕРЛ
Структурното поведение на мерло Понти
фенмнлгия на възприятието -понти.

това е много умен начин да се говори за тези неща.

което в някакъв смисъл е терапевтично..държиш ума си подреден ..понеже си разбрал как да евиденциализираш..как да се стремиш към очевидности...за това примерно много добре може да помогне ако на много раненен етап от сблъскването си с материята на това "следване на растежа на знанеието и разбирането ' в тази посока (която е доста авторефлексивна-знание изследвасебе си-трансц аперцепция..трансцендентален субект...привилегирован субект гледа един обект...

ноема и ноеза дават хубав апарат и много изчистен свод от понятия за мислене на други понятия..гещалдт.

преди години в рамките на едно феноменологическо ателие се случи невероятното щастие да се противопоставят двама човека,които много уважавам ,единия мой добър приятел,понастоящем се занимава с банкиране,а не с философия..прочетоха си докладите върху дясно-ляво (гледане) и после последва много хубав спор..в него се намеси материус розенкройцер ,като доста се поизложи с това ,че не каза нищо повече ,освен да посочи към хемисферната подялба..
от което трябваше според него да последват изводи за икономико-политически състояния на нещата..
(трябва да спомена,че тва беше труден период за тимен ,който тогава беше доста лабилен и търсеше свади,като смяташе,че марксист е обидна дума...е,никога не бива да съдим хората строго..но тогава ми стана тъжно,защото аз го уважавах достатъчно за да повярвам,че точно той се плъзга да слага етикети...

мисля,че някой си направи много умна шега с това за ляво и дясно полукълбо от неговото изказване..но наистина вече не си спомням точно този момент-беше доста отдавна.1998 юни.
цитирай
21. comfy - Ще
20.02.2007 14:35
прочета препоръчаното произведение на Хусерл - наистина съм чувал досега какво другите казват за неговите тези, но практически не помня нещо да се е "имплантирало" дълбоко в мен - слабост на паметта ми или вниманието, а може и на двете :))))

Да, за теб, приятелю, вече не може да се употребява думата "коментар". Предлагам твоите писания да разделим на два типа: ПП и ПК, което ще показва, че няма разлика в начина на представяне на съдържанието, а само къде е представено то - т.е.,
ПП = постинг, в собствения блог, във вид на постинг
ПК = постинг, където и да е, във вид на коментар

;)
цитирай
22. comfy - Радвам се, Влади, че си тук!
20.02.2007 21:05
Между другото 16 на мен ми допада много, макар аз да съм номер 3.

Поздрави, приятелю! :))
цитирай
23. copycat - 15...
20.02.2007 22:15
ся се чувствам като 1 of 5 :-)
цитирай
24. comfy - Да-а, Копи,
20.02.2007 22:38
интересен характер имаш, ако е вярно това което пише и съвпада с това, което си ти... ;)
цитирай
25. copycat - ---
21.02.2007 11:31
ми не знам дали съвпада, то от самооценка до оценка ехееее 15 позиции тамън :-)
цитирай
26. comfy - Много хитро изказване, Копи!
21.02.2007 12:10
Радвам се, че поне ти се сети за самооценката! ;)

Поздравления!!! :))*
цитирай
27. candysays - E, comfy, приятелю, и аз най-накрая направих теста ;)))
26.02.2007 16:13
Честно казано имах проблем с втората задачка (с очите)- и аз не знам защо, но така и не можах да го направя това като хората... Както и да е, там поставих една въпросителна, и се получи следния окончателен за мен резултат: Л?ДД :)
Следователно попадам или в категория 9 или в категория 13... Но по-скоро ми се струва, че съм в 13 ;-))) Не е ли прекрасно (и е адски вярно за моята личност това): "13. Най-отличителното за този тип характер е дружелюбие и простота, както и известна разхвърляност на интересите."

;-**
цитирай
28. comfy - Радвам се за теб, Кенди,
26.02.2007 16:32
а също така знам, че едва ли твоите позитивности се ограничават само в написаното от теста - сигурен съм, че си цяла Вселена... ;)

За Вселената! :-**
цитирай
29. candysays - Трогна ме вече!....
26.02.2007 16:38
Да, Вселена съм навярно... ;-***
Наздраве за това!
За нашите Вселени!! И техните срещи тук-таме по света... ;-)))
цитирай
30. comfy - Да, наздраве, Кенди!
26.02.2007 16:43
Шшшшт, тихо... Нека дочуем музиката на Вечността - тя се чува във всяка Вселена, когато сме достатъчно тихи..............:-*
цитирай
31. candysays - Да!....
26.02.2007 17:20
Шшшшшт.... Ще пазя тишина, обещавам... :-***
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: comfy
Категория: Хоби
Прочетен: 3333106
Постинги: 233
Коментари: 6881
Гласове: 61744
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930